اخبار روز سینما

ساخته شدن پروژه ناتمام استنلی کوبریک به دست استیون اسپیلبرگ

ساخته شدن ناتمام کوبریک به دست استیون اسپیلبرک: به لطف «استون اسپیلبرگ» و «اچ‌بی‌او» به می‌رسد که قرار است مدتی از بهترین فیلم‌هایی باشد که هیچ وقت به مرحله تولید و اکران نرسیده است. نمایشگر نمایشگر نمایشگر نمایشگر نمایشگر نمایشگر نمایشگر نمایشگر نمایشگر نمایشگر خود ببینیدیم. در طول جشنواره فیلم بین المللی برلین، اسپیلبرگ کرده است که در حال حاضر بر روی یک پروژه بزرگ و قصد پروژه ناپلئون از استنلی استنلی کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک.

بحث ادامه دادن ساخت این پروژه مدت هاست که مطرح شده است. برای اولین اسپیلبرگ در سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که کار بر روی این پروژه و بعد از آن درگیر پروژه های دیگر شد. اما در سال ۲۰۱۶ شبکه اچ‌بی‌او به این پروژه و از آن زمان خبر دیگری این پروژه منتشر نشد.

با وجود این هنوز ساخت این پروژه به رسمی اعلام نشده است حتی اسپیلبرگ در صحبت هایش اشاره نکرده است که این سریال در مرحله توسعه است و یا خیر خیر و شبکه اچ‌بی‌او هنوز حداقل به رسمی سفارش ساخت این سریال را می‌دهد.

احتمالاً از این پروژه متوجه می‌شویم که این، یک بیوگرافی از زندگی فرانسه یعنی «ناپلئون بناپارت» است که پس از تحقیق در مورد اهداف زیاد ساخت آن، اما چنین فیلمی در آن زمان برای شرکت‌های فیلمسازی یک بلند به حساب می‌آید. آمد. گفته می شود که کوبریک بعد از تحقیقاتی که انجام داده بود برای ساخت فیلم بری لیندون (بری لیندون 1975) استفاده کرده است.

تا لحظه این خبر در تاریخ ۵ سال ۱۴۰۱ هیچ اطلاعات دیگری درمورد پروژه به بیرون درز پیدا نکرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا