اخبار ورزشی

لیگ برتر والیبال رومانی از ۲ والیبالیست ایرانی دعوت به عمل آورد

به گزارش پی ام آپ، امیر غفور ستاره باتجربه سابق تیم ملی والیبال که سال گذشته در فینال لیگ برتر والیبال مقاومت شهداب یزد و همچنین قهرمانی با تیم شهداب به میدان رفت، به عنوان ارزشمندترین لیگ برتر نیز شناخته شد. این بازیکن، دیروز قرارداد رسمی امضا کرد و به راپید بخارست رومانی پیوست.

این والیبالیست اصفهانی چندی پیش در مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت کرد و با نظر کمیته فنی مسابقات به عنوان بهترین پاسور قطر انتخاب شد. غفور سابقه بازی در تیم های مونزا ایتالیا و بورساسپور ترکیه را دارد و سابقه بازی در تیم های باریج اسانس، سپاهان و شهداب در لیگ ایران را دارد.

حالا پس از امپراطور والیبال ایران، علی اصغر ملی پوش مجرد جوان ایران رسما به باشگاه راپید بخارست رومانی پیوست و همبازی امیر غفور شد. تیم والیبال راپید بخارست رومانی در ادامه خریدهای درجه یک خود، این بار علی اصغر مجرد، ستاره جوان ایران را معرفی کرد تا مجرد نیز در کنار غفور به این تیم بپیوندد.

به این ترتیب مدافع میانی تیم والیبال ایران فصل آینده را با امیر غفور در لیگ برتر والیبال رومانی سپری می کند. گفتنی است هدایت تیم راپید بخارست در فصل آینده لیگ رومانی بر عهده دراگان کوبیلیسکی، سرمربی صربستانی و مربی سابق ایرانی است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا