اخبار روز سینما

زنی که نامزدش به دلیل چاقی او را ترک کرد

به نقل از شمانیوز، 6 سال پیش، جن اتکینز در حال برنامه ریزی مراسم عروسی خود بود که ناگهان همه چیز زیر و رو شد. نامزد او تصمیم گرفت نامزدی آنها را خراب کند و به یک دلیل باورنکردنی: جن تنقلات زیادی می خورد.

زنی که نامزدش به دلیل چاقی او را ترک کرد

جن در دوران کودکی با چالش های زیادی روبرو شده بود. دیگران او را مسخره کردند و به خاطر وزنش به او توهین کردند، چیزی که قلبش را به درد آورد. آن دوران برای او بسیار سخت گذشت و از این تجربیات آثاری ماندگار باقی ماند.

جن از کودکی با پرخوری دست و پنجه نرم می کرد، مشکلی که با ورود او به دوران نوجوانی تشدید شد. پس از 18 سالگی و گرفتن گواهینامه رانندگی، دسترسی به فست فود برای جن آسانتر شد. او دائماً با شریک عاشقانه‌اش به کافه‌ها و رستوران‌ها می‌رفت و وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و صرف غذا می‌کرد و در چرخه‌ای ناسالم گیر کرده بود.

با این حال، حباب خوشحالی  جن زمانی که شریک عاشقانه‌اش تصمیم به پایان دادن به رابطه‌شان درست در میانه برنامه‌ریزی مراسم عروسی‌شان گرفت، ترکید. این اتفاق ضربه بزرگی به جن وارد کرد و او با این واقعیت تلخ مواجه شد که عشق تزلزل ناپذیرش از بین رفته است. این جدایی غیرمنتظره باعث شد که جن در نگرش خود نسبت به خودش تجدید نظر کند و با واقعیت تلخی که پیش رویش قرار دارد روبرو شود.

پس از این جدایی، جن خود را در خانه حبس کرد و دوباره به غذا خوردن پناه برد. اما وقتی متوجه شد که لباس هایش دیگر اندازه او نیست، بالاخره وزنش را انجام داد و متوجه شد که وزنش زیاد شده است. با درک این موضوع تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد.

روند تحول شگفت انگیز جن زمانی آغاز شد که او به یک باشگاه ورزشی پیوست. او 12 سایز را در 2 سال از دست داد. جن همچنین در مسابقات زیبایی شرکت کرد و توانست به موفقیت های چشمگیری دست یابد، از جمله در سال 2018 که اولین نایب قهرمان مسابقه «خانم انگلستان» شد. سپس به او پیشنهاد شد در مسابقه “خانم بریتانیای کبیر” شرکت کند که آخرین موفقیت را در مسابقات زیبایی برای او به ارمغان آورد.

جن اکنون فکر می‌کند سابقش به او افتخار می‌کند، اما قصد ندارد دوباره دور هم جمع شود. جن یک بار دیگر طعم عشق را چشید و تنها 5 ماه قبل از انتخاب شدن به عنوان “خانم بریتانیا” با مردی به نام کریش ازدواج کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا