اخبار روز سینما

زمان پخش و تکرار سریال نون خ 4 در نوزوز 1402

زمان پخش سریال نون خ 4 در نوزوز 1402 : سعید آقاخانی روزها کارگردانی فصل چهارم سریال دوست نون نون در منطقه تهران است.

همه امید تلویزیون سعید آقاخانی تنها برگ برنده تلویزیون برای و رمضان 1402 سریال «نون.خ 4» است اسامی احتمالی مجریان برنامه های تحویل سال و سریال انتشارات نوروزی نوروزی، به نظر می‌رسد تلویزیون تمام امیدش برای مخاطب برای مخاطب مناسبت و رمضان است. ، به سریال «نون‌.خ4» است.

زمان پخش سریال نون خ 4 در نوزوز 1402

زمان پخش سریال نون خ 4 در نوزوز 1402

مجموعه «نون خ ۴» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک روی آنتن می‌رود و مطابق با پنجشنبه ها و جمعه ها بینندگان این شبکه شاهد مجموعه گیلدخت »در همین ساعت خواهد بود.

فصل ۴ نون خ کی پخش میشه ؟ از سوالاتی بود که مدت‌ها در ذهن طرفداران این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی کاره فصل جدید نون خ ۴ میچرخید. فصل 4 سریال نون خ در نوروز ۱۴۰۲ به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

ساخت فصل 4 نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی مدتی بود که در منطقه خجیر تهران وارد مرحله تصویر بردا شد . این سریال گزینه اول شبکه یک برای پخش در شبهای نوروز و رمضان سال ۱۴۰۲ است. بیست و هشتم سال جاری مهدی فرجی تهیه کننده سریال انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود اینستاگرام از حضور حسن حسن معجونی »و« حمید رضا رضا آذرنگ »در فصل جدید نون خ ۱۴۰۲ خبر داد.

بیشتر بخوانید:

تکرار فصل 4 سریال نون خ

هنوز از سوی روابط عمومی شبکه 1 سیما ساعت دقیقی برای پخش فصل چهارم سریال نون خ اما بر اساس جدول پخش مجموعه‌های سال‌های گذشته نوروز، احتمالاً اعلام نشده است ساعت ۸:۳۰ و ۱۵ روز بعد نیز ساعت پخش تکرار سریال نون خ 4 از شبکه یک سیما است.

ساعت پخش سریال نون خ
ساعت پخش سریال نون خ

پس از انتشار این خبر، مراحل تصویربرداری سریال از اوایل مهرماه شروع می‌شو اعلام شد. دوماه بعد در تاریخ بیست و هشتم شهریورماه کاظم نوربخش نقش نقش سلمان سلمان را گفت وگویی اعلام کرد که سریال مرحله پیش تولید است و بازیگران آماده هستند تا تصویربرداری تصویربرداری را از اوایل مهرماه مهرماه شروع کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ

آهنگ های پخش شده در سریال نون خ

این سریال قرار است در ۳۰ قسمت آماده پخش می شود. . در کنار او هدیه بازوند، یدالله شادمانی، صهبا شرافتی، سید علی صالحی و… بازی دارند.

نون نام مجموعه تلویزیونی ایرانی است که ۳ فصل از این سریال ساخته شده است. نون خ کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی تیم دستیاری این سریال را امید ترکاشوند و کیایی تشکیل می دهند در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد.

«نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. سریال نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۸ بود. این سریال سه فصل در سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ داستان متفاوت از شبکه سیما و شبکه تماشا پخش شده است. و سه سال پربیننده ترین سریال های نوروزی صدا و سیما بوده است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا