اخبار روز سینما

زمان پخش سریال نون خ 4 در نوزوز 1402 از شبکه یک سیما

زمان پخش سریال نون خ 4 در نوزوز 1402 : سعید آقاخانی روزها کارگردانی فصل چهارم سریال دوست نون نون در منطقه تهران است.

زمان پخش سریال نون خ 4 در نوزوز 1402

فصل ۴ نون خ کی پخش میشه ؟ برای نوروز 140 آیا آماده می‌شود؟ سعید آقاخانی این روزها کارگردانی می کند فصل جدید نون خ ۴ در منطقه خجیر تهران است. باید منتظر باشیم تا فصل 4 سریال نون خ در نوروز ۱۴۰۲ به روی آنتن شبکه یک سیما برو.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ

آهنگ های پخش شده در سریال نون خ

ساعت پخش سریال نون خ

ساخت فصل 4 نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی مدتی است که در منطقه خجیر تهران وارد مرحله تصویر برشادی شده است . این سریال گزینه اول شبکه یک برای پخش در شبهای نوروز و رمضان سال ۱۴۰۲ است.

بیست و هشتم سال جاری مهدی فرجی تهیه کننده سریال انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود اینستاگرام از حضور حسن حسن معجونی »و« حمید رضا رضا آذرنگ »در فصل جدید نون خ ۱۴۰۲ خبر داد.

پس از انتشار این خبر، مراحل تصویربرداری سریال از اوایل مهرماه شروع می‌شو اعلام شد. دوماه بعد در تاریخ بیست و هشتم شهریورماه کاظم نوربخش نقش نقش سلمان سلمان را گفت وگویی اعلام کرد که سریال مرحله پیش تولید است و بازیگران آماده هستند تا تصویربرداری تصویربرداری را از اوایل مهرماه مهرماه شروع کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی اسم من فرح با بازی دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی

این سریال قرار است در ۳۰ قسمت آماده پخش می شود. . در کنار او هدیه بازوند، یدالله شادمانی، صهبا شرافتی، سید علی صالحی و… بازی دارند.

نون نام مجموعه تلویزیونی ایرانی است که ۳ فصل از این سریال ساخته شده است. نون خ کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی تیم دستیاری این سریال را امید ترکاشوند و کیایی تشکیل می دهند در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد.

تاریخ انتشار اولین فیلم سینمایی هانده ارچل مشخص شد !

«نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. سریال نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۸ بود. این سریال سه فصل در سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ داستان متفاوت از شبکه سیما و شبکه تماشا پخش شده است. و سه سال پربیننده ترین سریال های نوروزی صدا و سیما بوده است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا