اخبار روز سینما

زمان پخش سریال ماند الوریان از شبکه تماشا ; ویژه برنامه نوروز 1402

سریال مهیج و جذاب ماندالوریان مهمان ویژه نوروزی تلویزیون خواهد شد. زمان پخش سریال ماند الوریان از شبکه تماشا در ادامه مشخص شده است.

زمان پخش سریال ماند الوریان از شبکه تماشا

سریال ماندالوریان از تماشا کی پخش میشه ؟ هنوز زمان این سریال به طور دقیق مشخص نشده است، اما این سریال در ایام نوروز 1402 از این شبکه نمایش داده خواهد شد.

مندلورین یا مندلوری (انگلیسی: The Mandalorian) مجموعه تلویزیونی و فضای داخلی آمریکایی که به دست جان فاورو سرویس پخش اینترنتی دیزنی ساخته شده است. این اولین لایو اکشن در مجموعه جنگ ستارگان و داستان پنج سال پس از بازگشت (۱۹۸۳) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اسامی سریال ها و برنامه های نوروز در سال 1402 + [زمان پخش و تکرار]

ساعت پخش و تکرار سریال های ماه رمضان 1402

سریال ماندالوریان از تماشا کی پخش میشه

همزمان با پخش فصل سوم سریال «ماندالوریان»، شبکه تماشا مناسبت فرار ایام این سریال را روانه آنتن خود کند. سریال «ماند الوریان» برای اولین بار است که روی آنتن یکی از شبکه‌های تلویزیونی میدی است. این سریال سه فصل 8 قسمتی ساخته شده است که فصل آن به شکل کامل شده است و فصل سوم آن در حال پخش است.

اسامی فیلم های اکران نوروز 1402 ; نوروز امسال در سینما چه فیلمی ببینیم

جزئیات دقیق روز ساعت لحظه تحویل سال نو 1402 + [رنگ، حیوان و نماد]

شبکه تماشا قرار است ابتدا فصل اول را روانه آنتن کند و فصل دوم وسوم. . داستان این سال پنج سال بعد از وقایع فیلم «بازگشت جدای» محصول سال 1983 اتفاق افتاد.

قهرمان این سریال نقش آن را «پدرو پاسکال پاسکال پاسکال پاسکال پاسکال پاسکال پاسکال پاسکال پاسکال پاسکال پاسکال پاسکال پاسکال پاسکال پاسکال پاسکال پاسکال پاسکال پدرو پدرو پدرو پدرو پدرو را اما از این کار فقط نظر می‌کند و دست به فرار می‌زند. او درپایان فصل دوم این کودک را به یک جدایی می‌سپارد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا