اخبار روز سینما

زمان پخش سریال ترکی گل جمال + [بیوگرافی بازیگران سریال Gülcemal]

زمان پخش سریال ترکی گل جمال از شبکه فاکس ترکیه مشخص شده است؟ بیوگرافی بازیگران سریال Gülcemal با بازی ملیس ساز و مورات اونالمیش را در ادامه بخوانید.

زمان پخش سریال ترکی گل جمال

آدا تزجان روی صندلی فیلمنامه نویس سریال Gülcemal که توسط MF Production تولید می‌شود، می‌شود. از بازیگران سریال Gülcemal مورات اونالمیش، ملیس سزن و سرکان چای اوغلو خواهند بود. سریال Gülcemal در مورد داستان های جالب گل جمال و خواهر و برادرهایش ساکن بولو خواهد بود.

زمان پخش سریال Gülcemal :

سریال گل جمال بازی مورات اونالمیش، ملیس ساز، اکسل و… از هفدهم فروردین، ساعت 21:30 از فاکس ترکیه ترکیه پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2023

جدول پخش شبکه های جم تی وی

بیوگرافی بازیگران سریال Gülcemal

اونالمیش در نقش گل جمال (Murat Mor Ünalmış)

زمان پخش سریال ترکی گل جمال

نقش اول را در میان بازیگران گلجمال می‌کند، در 23 آوریل 1981 در قیصری به دنیا. فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه مرمره است. پس از تحصیلات دانشگاهی، در آکادمی استانبول به تحصیل در رشته بازیگری پرداخت.

این بازیگر که بازیگری خود را با حیات باغلاری آغاز کرد، 187 سانتی متر قد و 84 کادیلو . در نهایت از آثار اونالمیش که در سریال روزی روزگاری نقش اول را برعهده به شرح زیر است: دلی گونول، سودا کوشون وینگ، سبدالباهیر 32 ساعت، زندگی در انکار، باد باد،

بیر زمانلار چوکوروا

ملیس سزن در نقش دوا (Melis Sezen)

بیوگرافی بازیگران سریال گل جمال
بیوگرافی بازیگران سریال گل جمال

ملیس سزن (انگلیسی: Melis Sezen؛ زادهٔ ۲ ژانویهٔ ۱۹۹۷) بازیگر اهل تریه است. وی از سال 2016، برنامه‌ریزی شده در حال فعالیت است. از فیلم‌هایی که در آن‌ها ایفای نقش کرده است، می‌توانم به بی‌صداقتی اشاره کنم.

زن اولین حضور تلویزیونی را با سریال جوانان Hayat Bazen Tatlıdır انجام داد و برای بازیگری در Siyah ̇nci انتخاب شد. او اولین نقش اصلی خود را در Leke داشت و پس از آن در Sevgili Geçmiş در نقش اصلی ظاهر شد. ساز به غیر از حرفه تلویزیونی خود در چند فیلم ظاهر شده است. اولین تجربه بزرگ سینمایی او در سال 2018 با بازی در فیلم Bizim İçin Şampiyon به دست آورد.

سما کچیک در نقش ظفر (Sema Keçik)

بیوگرافی بازیگران سریال گل جمال
بیوگرافی بازیگران سریال گل جمال

Sema Keçik (زادهٔ ۴ اکتبر ۱۹۶۵، آغری) یک بازیگر تئاتر، سریال تلویزیونی و سینمای اهل تراکیه. وی در 13 مهر 1344 در آغری دیادین به دنیا آمد. او فارغ التحصیل التحصیل هنرستان دولتی دانشگاه معمار سینان، گروه بازیگری است.

او با آریان منوچکین در تئاتر سولیل پاریس، در کمدیا دلآرت و ماسک بالی کار کرد. او در کارگاه های آموزشی رقصهای G. Venu “Kathali” و Mirmala “Nohiniyattam” در Irinjalakuda، هند نیز شرکت کرده است.

او بازیگری در تلویزیون از سال 2009 آغاز کرد و در تلویزیون تلویزیونی من یک ابر بودم در نقش düriye bulut بازی کرد. اتاق قرمز، تازه عروس و عشق دوباره از جمله سریالهای او هستند.

دانلود سریال اتاق قرمز و تازه عروس با دوبله فارسی از کانال تلگرامی پی ام آپلود

صمد کاعان کویوجو در نقش مرت (Samet Kaan Kuyucu)

بیوگرافی بازیگران سریال Gülcemal
بیوگرافی بازیگران سریال Gülcemal

بازیگر سینما و تلویزیون، در سال 1995 در غازیانتپ به دنیا آمد. او از دپارتمان کنسرواتوار دانشگاه Hacettepe آنکارا فارغ التحصیل شد. اولین بار در سال 2018 در سریال تلویزیونی Collision ظاهر شد.

صمد کاعان در سریال تلویزیونی دیگری مانند aşk Tesadüfleri Sever 2 در سال 2020 ، aşk 101 در سال 2020 ، خانه دانشجو در سال 2021 ، Ah where, Judgment در سال 2022 بازی. آخرین سریالی که در آن حضور داشت، نقش بوراک در سریال قضاوت بود. بورک یک قاتل سریالی بود که در نهایت کشته می‌شود.

بیوگرافی بازیگران سریال قضاوت

نقد سریال ترکی قضاوت

ایلای ارکوک در نقش گل اندام (İlay Erkök)

بیوگرافی بازیگران سریال Gülcemal
بیوگرافی بازیگران سریال Gülcemal

ایلای ارکوک (انگلیسی: İlay Erkök؛ زادهٔ ۷ اکتبر ۱۹۹۳) بازیگر اهل ترکیه است. از فیلم‌های برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش می‌توان هرجایی (تردید)، انتظار آفتاب و عشق از لجبازی لجبازی اشاره کرد.

دانلود سریال ترکی تردید با دوبله فارسی

آتیلا شندیل در نقش خلیل ابراهیم (Atilla Sendil)

بیوگرافی بازیگران سریال گل جمال
زمان پخش سریال ترکی گل جمال

او در سال 1963 در اسکی شهیر به دنیا آمد. شندیل در سال 1987 از گروه تئاتر هنرستان دولتی دانشگاه معمار سنان فارغ التحصیل التحصیل. در همان سال به عنوان هنرمند دائمی در اداره کل تئاترهای دولتی ترابزون مشغول کار شد.

مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته تئاتر دانشگاه هالیچ در سال 2016-2017 به پایان ر. آتیلا به عنوان مدیر تئاتر دولتی استانبول برای فصل تئاتر 2018 -2019 خدمت کرد. آخرین سریال این بازیگر ترک در آن حضور داشت سریال آپارتمان بی‌گناهان نقش پدر اینجی را بازی کرده بود.

بررسی و نقد سریال آپارتمان بیگناهان

تاریخ انتشار سریال Gülcemal

روز و ساعت پخش سریال گل جمال : هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

Recent search terms:

  • https://pmup ir/blog/زمان-پخش-سریال-ترکی-گل-جمال-بیوگرافی-ب-2/
  • https://baztabonline com/blog/زمان-پخش-سریال-ترکی-گل-جمال-بیوگرافی-ب-2/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا