اخبار روز سینما

زمان پخش برنامه ترکی کارآگاه در خانه من از شبکه جم لایف

زمان پخش برنامه ترکی کارآگاه در خانه من با اجرای ابراهیم سلیم و ادا اجه از جم لایف مشخص شد. ابراهیم بعد از برنامه تاک شو خودش، این برنامه را اجرا کرده است.

زمان پخش برنامه ترکی کارآگاه در خانه من

در برنامه ابراهیم سلیم و ادا اژه بازیگر معروف اجه با سرنخهای ابراهیم از خانه یک چهره مشهور دیدار می‌کند باید حدس بزند این خانه متعلق به چه کسی است. کارآگاه ادا که سعی می‌کند معمای بازی را حل کند، در هر قسمت خانه خانه یک سلبریتی می‌رود.

در حالی که ادا اجه در خانه میزبان و بینایی می‌کند، میزبانی از فرصت‌های تفریحی را خواهد داشت. کارآگاه در خانه من جم لایف با دوبله فارسی در طول هفته نمایش داده می شود.

2:00 بعد از ظهر

بازپخش برنامه کارآگاه در خانه من: ساعت 20:00، 02:00 و 08:00

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه های جم تی وی

زمان پخش برنامه جدید ادا اژه و ابراهیم سلیم از شبکه فاکس

کارآگاه در خانه من جم لایف

ابراهیم سلیم بازیگر و مجری ترک، با برنامه «امشب با ابراهیم سلیم» شهرت دارد. این بازیگر در ماههای گذشته همین برنامه را برای شبکه فاکس ترکیه اجرا کرد. اما به همراه ادا اجه برنامه جدید و ساخته شده است که از شبکه فاکس منتشر شد.

ادا اجه بازیگر محبوب سریال سیب ممنوعه سال گذشته به عنوان ژوری در مسابقه نقابدار تو کی هستی، حضور داشت. این برنامه مشابه ورژن خارجی ساخته شده بود. افراد مشهور با ماسک و پوششی متفاوت در صحنه حاضر و آهنگی را می‌خوانند. با اعلام چند، هیئت ژوری ژوری با علیجان یوجه سوی، ادا اجه ملیس ساز ساز دوعو دمیرکول) باید می‌زدند که شرکت کننده چه کسی است؟

2:00 بعد از ظهر

بازپخش برنامه کارآگاه در خانه من: ساعت 20:00، 02:00 و 08:00

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا