اخبار روز سینما

زمان و روز پخش سریال سرگیجه با بازی حامد بهداد + [خلاصه داستان و تیزر]

زمان و روز پخش سریال سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو از پلتفرم نماوا مشخص شده است. همره ما باشید.

زمان و روز پخش سریال سرگیجه

زمان پخش سریال سرگیجه : از ۲۶دی ماه، دوشنبه‌ها

روز پخش سریال سرگیجه : ساعت ۲۰

بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه

زمان و روز پخش سریال سرگیجه

حامد بهداد رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی، علی عمرانی، مهراوه، پیام دهکردی، ژرژ، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی در سرگیجه سرگیجه سرگیجه به .

خلاصه سریال سرگیجه حامد بهداد

پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. گمان‌ها به سمت می‌رود که پیمان کامران را، ماجرایی که شاید به قیمت پیمان تمام شود.

این خلاصه‌ای از سریال سرگیجه حامد بهداد است که به زودی از پلتفرم خواه خواه منتشر می‌شود. این سریال قلم محمد منعم و همایون حجازی شده و سید علیرضا مرعشی هومن هاتفی پور ، طرح مجریان و آن هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های فیلیمو 1401 و 1400 ; محبوب های ایرانی و خارجی

داستان به ظاهر معمایی سریال سرگیجه با بازیگران مشهور نشان از یک سریال خوب دارد. پیش از بهرنگ توفیقی به عنوان کارگردان سریال موفق بود سریال موفق آقازاده را کارگردانی کرد.

کارگردان سریال سرگیجه

سرگیجه یک نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی بهرنگ و تهیه کنندگی مهدی بدرلو محصول سال ۱۴۰۱. بهرنگ توفیقی (متولد ۱۸ اسفند ۱۳۵۵، تهران) کارگردان، بازیگر و فیلمنامه‌نویراس اسیراس اسیراس.

توفیقی با خانواده به جنوب ایران از سال ۱۳۶۴ ۱۳۷۳ در بندر دیر (استان بوشهر) زندگی و در آنجا دیپلم تجربی ؛ ; وی سپس ادامه تحصیل به تهران مهاجرت کرد در رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی پخش خانگی + [1401، 1400 و تمام دوران]

وی کار حرفه ای را با بازیگری شروع کرد. همچنین در چند فیلم برنامه ریزی، دستیار کارگردان، مدیر تولید و نویسنده بوده است. وی کار هنری اش را با دستیاری کارگردانی از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد.[۱] بازیگری را با دستیاری کارگردان سال ۱۳۷۹ کرده و در سال ۱۳۹۰ مسیر انحرافی را کرد.و در حاضر علاوه بر فیلمسازی به آموزش بازیگری هم می‌پردازد.

بهرنگ توفیقی انقلاب زیبا را نقطه عطف و موفقیت خود معرفی کرده‌است و بسیاری از مردم را با این وجود دارند.

  • سریال: سرگیجه
  • کارگردان: بهرنگ توفیقی
  • ژانر: درام، رازآلود
  • سال تولید: ۱۴۰۱
  • سال انتشار: ۱۴۰۱

تیزر سریال سرگیجه

تیزر سریال سرگیجه را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا