اخبار روز سینما

زمان فصل پخش 2 سریال ترکی کاملاً از شبکه ام بی سی پرشیا

زمان فصل پخش 2 سریال ترکی محکوم از شبکه ام بی سی پرشیا مشخص شد. برای اطلاع از روز و ساعت پخش فصل دوم + بازپخش آن، همراه ما باشید.

دوبله فارسی سریال محکوم از ام بی سی پرشیا منتشر شد، که به زودی از شانزدهم اردیبهشت ماه، فصل 2 سریال عمومی نمایش داده خواهد شد. در این سریال انور تونا، اسماعیل حاجی اوغلو ملیکه ایپک یالوا به ایفای نقش پرداخ ته‌اند. برای اطلاع از زمان پخش و بازپخش فصل دو سریال کاملاً همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia

جدول پخش شبکه های جم تی وی

زمان فصل پخش 2 سریال ترکی محکوم

سریال محکوم از ام بی سی پرشیا

سریالی در ژانر اکشن و درام است که به خوبی خود را در دل بینندگان و کنترلین جا کند. کارگردان این سریال ولکان کوجاتورک (Volkan Kocatürk) است و بازیگری چون اونور تونا، اسماعیل حاجی‌اوغلو و سرای کایا در آن بازی می‌کنند.

فیرات وکیل مدافع موفقی است که فراموش نشود و به همسر و دخترش در ندان به سر می‌برد. او می کند تا بیگناهی خود را ثابت کند. این سریال در واقع اقتباسی از سریال کره‌ای Innocent Defendant محصول سال ۲۰۱۷ است.

آخرین خاطره فیرات مربوط به شب جشن تولد دخترش است. در عین ناباوری وی درمی‌یابد که به جرم قتل دختر و همسرش محکوم به حبس ابد شده است. اما آیا این حقیقت دارد؟ دادستان ما چاره‌ای جز این نیست که از زندان فرار کند و خود را به دنبال کشف حقیقت باشد. او در این مسیر بار دیگر باید با پرونده یساری‌ها، که آخرین پرونده او به عنوان دادستان بود، روبرو می‌شود.

زمان ساخت فصل 2 این سریال

فصل 2 سریال محکوم : از 16 اردیبهشت ماه

روز و ساعت پخش فصل دوم محکوم : شنبه تا چهارشنبه ساعت 20:00

بازپخش فصل دو سریال محکوم : روز بعد از پخش اصلی، ساعات ۰۶:۴۵ صبح و ۱۶:۰۰

عوامل سریال

  • نام فارسی: محکوم
  • کارگردان:
    • Volkan Kocatürk
    • Özgür Sevimli
  • ستارگان: انور تونا، اسماعیل حاجی اوغلو، ملیکه ایپک یالوا
  • شبکه: روباه

بیشتر بخوانید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا