اخبار روز سینما

زمان اکران فیلم سینمایی برادران لیلا به کارگردانی سعید روستایی

خیرا زمان اکران فیلم سینمایی برادران لیلا به کارگردانی سعید روستایی مشخص شده است. گویا این فیلم قرار است در اواسط تابستان سال بعد در ایران اکران شود.

به گراش و نقل از «خبرآنلاین» سیدجمال ساداتیان تهیه‌کننده و رئیس هیئت‌مدیره دفتر خانه فیلم در گفت‌وگو با امیرعباس، مجری و سردبیر برنامه «سینمامعیار» در رادیو گفتگو گفتگو گفت در جستجوی این فیلم مردادماه مردادماه ایران ایران اکران اکران.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا عوامل سازنده فیلم برادران لیلا

تحلیل و نقد فیلم برادران لیلا + نظر بین‌المللی

زمان اکران فیلم سینمایی برادران لیلا

  • حواشی فیلم جدید برادران لیلا ساخته سعید روستایی
اکران فیلم سعید روستایی به نام برادران لیلا

سیدجمال ساداتیان تهیه کننده و رئیس هیئت مدیره دفتر پخش خانه در گفت وگو با امیرعباس صباغ مجری و سردبیر برنامه «سینمامعیار» در گفتگو درباره حضور برادران برادران لیلا در جشنواره فیلم کن کن و اکران آن زمان در ایران گفته است:

«فیلم لیلا یک سر و گردن از ایران بالاتر است و هم دیدگاهی دارد و هم از دو فیلم قبلی روستایی جلوتر است، در جستجوی فیلم را در مردادماه مردادماه اکران کنیم.»

او در ادامه پاسخ داد:

“هیچ و شباهتی میان برادران برادران لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا این هر هر دو فیلم زندگی یک خانواده فرودست روایت می‌شود می‌شود و فقر در محوریت محوریت داستان است که به لحاظ محتوایی آن‌چه در فیلم می‌بینیم وصف حالی حالی حالی حالی حالی حالی حالی حالی از از از از از از از از از از از از از ایران امروز است که فکر می‌کنم مورد توجه مردم هم قرار بگیرد.”

اکران فیلم سعید روستایی به نام برادران لیلا

زمان اکران فیلم سینمایی برادران لیلا
حواشی فیلم جدید برادران لیلا ساخته سعید روستایی

جمال ساداتیان است که یکی از مشکلات احتمالی در روند اکران فیلم برادران وجود دارد، ‌ مدت زمان طولانی است. مدت زمان برادران لیلا نزدیک به 3 ساعت است که مانند قیمت بلیت و تعداد سنس به وجود می‌آورد.

ان لیلا به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی ساخته شده و بازیگران ستاره‌های برادری مانند ترانه، نوید محمد زاده، سعید و پیمان معادی در آن ایفای نقش نقش. سعید روستایی درباره اکران این فیلم گفته که حاضر نیست حتی یک فریم از فیلم را سارنسو.

حواشی فیلم جدید برادران لیلا ساخته سعید روستایی

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا