اخبار روز سینما

ریحانا رکورددار بیشترین فالوور در توییتر شد.

ریحانا پس از پیشی گرفتن از ستاره پاپ، کیتی پری، اکنون محبوب ترین زن با بیشترین فالور در توییتر است.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو: این ستاره 35 ساله که صداپیشگی فیلم آینده اسمورف ها را بر عهده خواهد داشت، اکنون 108.3 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد که اخیرا توسط ایلان ماسک خریداری شده است.

در همین زمان، کیتی پری، داور مسابقه خوانندگی امریکن آیدل، 108.1 میلیون دنبال کننده در این اپلیکیشن به دست آورد.

فالوورهای ریحانا اخیراً در 11 آوریل به لطف یک پست ویروسی که عکس های پسر 11 ماهه این خواننده مشهور را در یک مهمانی عید پاک نشان می دهد، افزایش یافته است. او که هنوز نام پسرش را فاش نکرده است، عکس های متعددی از او در توییتر منتشر کرد که مورد استقبال طرفداران قرار گرفت.

ریحانا رکورددار بیشترین فالوور در توییتر شد.

نیم میلیون لایک برای افراد زیبا

این پست 26.7 میلیون بار با بیش از 3000 کامنت، 41000 ریتوییت و بیش از نیم میلیون لایک مشاهده شد.

طرفداران خوشحال به سرعت او را ستایش کردند و کامنت گذاشتند “مرد کوچک خوش تیپ” و “او یک دلبر است”.

ریحانا در جریان بازگشت از اجرای خود در نمایش نیمه‌تیم Super Bowl در ماه فوریه، دومین بارداری خود را اعلام کرد. این خواننده 11 ماه پس از تولد اولین فرزند خود برای دومین بار از شریک فعلی خود A$AP Rocky باردار است.

این خواننده که در عرصه زیبایی به شخصیتی معروف تبدیل شد، پس از میلیاردر شدن در سال 2021 مادر شد؛ زمانی که عنوان ثروتمندترین زن موسیقی دان جهان و دومین زن هنرمند و ثروتمند پس از اپرا، وینفری را به دست آورد.

ریحانا در طول یک دهه فعالیت حرفه ای خود 1.4 میلیارد دلار از آثار موفقی مانند Pon De Replay و Diamonds و برندهای مد و شرکت لوازم آرایشی و مراقبت از پوست Fenty Beauty به دست آورد.

همه این ها در حالی است که ریحانا ممکن است جایگاه خود را به عنوان محبوب ترین زن در توییتر یک بار دیگر در برابر دوست خود از دست بدهد، زیرا کیتی پری در مراسم تاج گذاری پادشاه چارلز سوم در لندن در 7 می اجرا خواهد کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا