اخبار روز سینما

«ریحانا» بالاخره با نامزدش ازدواج کرد!

ریحانا خواننده 35 ساله پس از حضور در لباس عروس در مراسم گالا با نامزدش ایسپ راکی، شایعات ازدواج خود را برانگیخت.

به پی ام آپلود – ریحانا پس از حضور او و نامزدش در مت گالا با انتشار پستی در اینستاگرام به شایعات ازدواج دامن زد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، ریحانا خواننده مشهور 35 ساله پس از حضور در مراسم مت گالا با جدیدترین پست اینستاگرامی خود شایعات ازدواج را به راه انداخته است.

برای این مراسم، ریحانا لباسی مطابق با تم امسال به تن کرد که ادای احترامی به طراح ارشد فقید این برند لوکس، کارل لاگرفلد بود.

ریحانا با یک پیراهن لباس سفید به سبک لباس عروس وارد مراسم شد.

لباس این خواننده با گل های سفید رنگی شبیه گل های موجود در بسته بندی شانل پوشانده شده بود. جواهرات کارتیه به ارزش بیش از 25 میلیون دلار به لباس او اضافه شد.

ایسپ راکی ​​خواننده رپ ریحانا نیز در این مراسم یک کت مشکی و کراوات مشابه با چهارخانه تارتان روی شلوار جین خود پوشیده بود. Aesp سه کمربند گوچی بر روی تارتان خود به عنوان ادای احترام به طراح فقید کارل لاگرفلد استفاده کرد.

پست مرموز ریحانا در اینستاگرام!!

چند روز بعد، ریحانا یک کپشن مرموز به پست اینستاگرام اضافه کرد و عکس هایی از پشت صحنه این مراسم را به اشتراک گذاشت.

حالا طرفداران این زوج خواننده فکر می کنند که این خواننده ازدواج کرده یا قصد دارد به زودی ازدواج کند. این خواننده در توضیح عکس هایش نوشت: برای مراسم عقد … عروس وارد می شود.

طرفداران این خواننده سریعا به بخش نظرات پست رفتند تا نظریه های خود را به اشتراک بگذارند. در حالی که برخی از طرفداران بر این باورند که این زوج مخفیانه ازدواج کرده اند، گروهی دیگر معتقدند که به زودی با هم ازدواج خواهند کرد. ریحانا و ایسپ راکی ​​در سال 2020 با یکدیگر رابطه برقرار کردند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا