اخبار روز سینما

رکورد جدید انیمیشن The Super Mario Bros. فروش 1 دلاری!

به اخبار اخباری درباره رکورد جدید انیمیشن The Super Mario Bros منتشر شد. در ادامه به جزئیات رکورد فروش فیلم The Super Mario Bros می‌پردازیم.

وب‌سایت‌های The Box Office Mojo و The Numbers فیلم Super Mario Bros. یکشنبه 30 آوریل فهرست کرد. این فیلم از جمعه تا 40 میلیون دلار درآمد داشت و در صدر باکس آفیس در هفته ایالات متحده آمریکا قرار گرفت.

مهلت خود در ژاپن معادل 14.3 میلیون دلار درآمد کسب کرد و آن را بزرگترین افتتاحیه تا به حا ل “برای یک فیلم استودیویی انیمیشن” نامید. در ادامه به جزئیات تکمیلی رکورد 1 دلاری فیلم The Super Mario Bros می‌پردازیم.

رکورد جدید انیمیشن The Super Mario Bros

رکورد 1 دلاری فیلم The Super Mario Bros

حدود 1,022,446,698 آورده شده است، اولین فیلمی که امسال به بیش از یک میلیارد دلار رسید و تنها پنجمین فیلمی است که از زمان شروع همهگیری کوید-19 به نقطه عطفی رسیده است. بر اساس گزارش ددلاین، این دهمین فیلم انیمیشنی می‌باشد که یک دلار در سرتاسر جهان به دست آورده و در نتیجه در رتبه دهم پرفروش‌ترین انیمیشن در سراسر جهان قرار دارد. این فیلم همچنین بزرگترین انیمیشن جهان از سال 2019 و چهارمین فیلم بزرگ در سراسر جهان در سال 2019 است.

بیشتر بخوانید:

حقایق پنهان و استراگ های انیمیشن The Super Mario Bros. Movie

آرون هوروات و مایکل جلنیک کارگردانی این فیلم را با فیلمنامه ای از متیو فوگل بر عه ده داشت. صداپیشگان انگلیسی این فیلم به ترتیب شامل کریس پرت و چارلی دی در نقش ماریو و لوئه یجی است. آنیا تیلور جوی نقش پرنسس هلو را بازی می کند. جک بلک صداپیشگی Bowser را بر درمان دارد.

رکورد فروش فیلم The Super Mario Bros

کریس ملداندری، بنیانگذار ایلومینیشن، به همراه شیگرو میاموتو، خالق برادران سوپر ماریو، این فیلم را تولید کردند. “صدای خلاق اصلی” در اقتباس های فیلم هالیوود وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب خبرهای هم در فضای مجازی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان قرار دهید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا