اخبار روز سینما

رونمایی از ماجرای +18 بین ترانه علیدوستی از حبیب رضایی مهدی کوشکی [+فیلم]

اخیرا اخباری از بسیاری از حواشی پیشرفت مهدی کوشکی و حبیب رضایی و شایعات جنجالی او منتشر شد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

اخیرا رسانه های مختلف گزارش داده اند پشت پرده تجاوز به ترانه علیدوستی تحت عنوان ماجرای تجاوز جنسی حبیب رضایی و مهدی کوشکی منتشر کردند که عوارض و بازتاب های متعددی به همراه داشته است.

شبنم فرشادجو اتهام تجاوز جنسی در ترانه علیدوستی یکی از اخبار مهم این روزها تحت عنوان سلبریتی های ایرانی بود که حواشی زیادی به همراه داشت.

رونمایی از ماجرای +18 بین ترانه علیدوستی از حبیب رضایی مهدی کوشکی [+فیلم]

شبنم فرشادجو وی متولد 16 بهمن 1356 بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی است. وی در کارنامه هنری خود سابقه حضور در نمایش های متعدد تئاتر و بازی در آثار تلویزیونی و سینمایی را دارد. آهنگ علیدوستی متولد 22 دی 1362) بازیگر ایرانی است. او در فیلم های سینماگران مطرحی چون رسول صدر عاملی، وارژ کریم مسیحی و اصغر فرهادی بازی کرده و جوایز متعددی از جمله بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر سوئیس را دریافت کرده است. سینما .

در سال گذشته در این منطقه و در چند روز اخیر، گفتن داستان قربانیان از زبان خودشان بسیار بحث برانگیز شد. در این میان نام مهدی کوشکی و حبیب رضایی نیز به چشم می خورد که شبنم فرشادجو این خبر را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

گلایه حبیب رضایی از شبنم فرشاد جو و ترانه علیدوستی

در آن زمان شبنم فرشادجو مخالفت خود را با این هنرمندان و فعالیت آنها در فضای مجازی آغاز کرد و این افراد بعداً از وی به اتهام افترا شکایت کردند و در نهایت این افراد مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.

رونمایی از ماجرای +18 بین ترانه علیدوستی از حبیب رضایی مهدی کوشکی [+فیلم]
رونمایی از ماجرای +18 بین ترانه علیدوستی از حبیب رضایی مهدی کوشکی

شبنم فرشادجو روز گذشته درباره این ماجرا نوشت:

پیروز شدیم در پی شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی از من، شبنم فرشادجو، ترانه علیدوستی و بابک کریمی به همراه چند تن دیگر، به بند 4 بازپرسی فرهنگ و رسانه احضار شدم.

ماجرای تجاوز جنسی حبیب رضایی و مهدی کوشکی

ماجرای اتهام تجاوز جنسی به شبنم فرشادجو در ترانه علیدوستی را در زیر مشاهده می کنید:

کیفرخواست مهدی کوشکی و حبیب رضایی
اتهام مهدی کوشکی و حبیب رضایی ماجرای تجاوز جنسی حبیب رضایی و مهدی کوشکی

وی در ادامه این پست گفت:

موضوع عدم حمایت از یک فرد در برابر خشونت و آزار جنسی با ودام و سایر دوستان منتشر شد، مجدداً منتشر کردند، همه ما را احضار کردند، به دلایل مختلف برای اینکه در ایران نباشیم، شخصاً می توانم توضیح دهم، اما موفق شدند. سایر دوستان در دادگاه حضور یافتند و به تفصیل به ارائه استنادات و شهود خود پرداختند و بازپرس نیز تحقیقات عملی انجام داد که منجر به صدور قرار منع تعقیب شد.

جملاتی را که شبنم فرشادجو پس از انتشار حکم دادگاه عنوان کرد را بخوانید:

رونمایی از ماجرای +18 بین ترانه علیدوستی از حبیب رضایی مهدی کوشکی [+فیلم]
رونمایی از ماجرای +18 بین ترانه علیدوستی از حبیب رضایی مهدی کوشکی

ذیل شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی از من شبنم فرشادجوترانه علیدوستی و بابک کریمی به همراه چند هنرمند دیگر به اتهام افترا، توهین و نشر اکاذیب به بند ۴ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدند. موضوع شکایت مربوط به پست من با موضوع عدم حمایت از متهم به خشونت و آزار جنسی بود که من و سایر دوستان منتشر و بازنشر کرده بودیم.

بازپرس همه ما را احضار کرد، اگرچه شخصاً نتوانستم دلایل حضورم در ایران را توضیح دهم، اما خوشبختانه دوستان دیگری به دادسرا آمدند و دلایل و مدارک خود را به تفصیل بیان کردند و بازپرس نیز تحقیقات دقیقی را انجام داد که منجر شد. به صدور قرار منع صادر شد. البته شاکیان مجددا به حکم صادره اعتراض کردند، اما حکم صادره در دادگاه به نفع ما تایید شد و همه از اتهامات، افترا و افترا تبرئه شدیم.

به عبارت دیگر ما غیر واقعی و دروغین هستیم. حبیب رضایی و مهدی کوشکی ما نسبت ندادیم و فقط حقیقت را گفتیم. در جلسات دفاعیه پرونده قبلی کوشکی نیز در خانه تئاتر مطرح شد که از دخترانی که توسط کوشکی مورد آزار جنسی و لفظی قرار گرفتند و به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شدند تشکر می کنم.

از ترانه علیدوستی و بابک کریمی برای بازنشر و حمایت از قربانیان سوء استفاده قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر پی ام آپلود رسانه نیست.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا