اخبار روز سینما

رونمایی از فیلم عروسی مختلط نفیسه روشن بازیگر حاشیه این روزها [+عکس]

فیلم عروسی نفیسه روشن لو رفت. این فیلم واکنش هایی به دنبال داشت. برای تماشای ویدیوی رونمایی از فیلم عروسی مختلط نفیسه روشن همراه ما باشید.

ویدیویی از نفیسه روشن در لباس عروسی وایرال شده است. رقص نفیسه روشن با همسرش در تالار عروسی همه را متعجب کرد. فیلم عروسی جنجالی نفیسه روشن لو رفت. بازیگر خانم در شب عروسی اش شادی می کند. برای دیدن رونمایی از فیلم عروسی مختلط نفیسه روشن همراه ما باشید.

ببینید: تیپ جنجالی نفیسه روشن در کنسرت بهنام بانی

رونمایی از فیلم عروسی مختلط نفیسه روشن بازیگر حاشیه این روزها

بزن و باکوب نفیسه روشن با شوهرش در فیلم عروسی

به تازگی فیلمی از عروسی نفیسه روشن در فضای مجازی وایرال شده است که در آن شوهر نفیسه در بازیگر آهنگ می‌خواند. ظاهرا این دو شروع عاشقانه ای دارد. اما گویا ازدواجشان سرانجامی نداشت.

نفیسه روشن بازیگر سینمای تلویزیون این روزها با اخباری که در مورد او منتشر می‌شود منتشر شده است. از استایل های مختلف در مکان های متفاوت گرفته شده و خبرهای طلاق و ازدواج مجدد باعث حرباه ش ا نفیسه روشن شده است.

نفیسه روشن و شوهر اولش در شب عروسی

عروسی نفیسه روشن با همسر خلبانش:

نفیسه روشن در 13 اردیبهشت 1361 در تهران متولد شد، وی در سینما و تلویزیون بازی می ک. او لیسانس رشته حقوق اسلامی را از دانشگاه آزاد گرفته است. او علاقه زیادی به حیوانات دارد و سفیر دوقلوهاست و همسر سابق خلبان بود.

عکس : رونمایی نفیسه روشن از کفش لاکچری اش

وی درباره ورودش به بازیگری گفته است:

برادرم چون آن دوران کارگردانی می‌کرد کتاب‌های بسیاری از بازیگری بهم را معرفی کرد و عد ر کلاس‌های استاد حمید سمندریان شرکت کرد در الهمارن در سوارکاری و تیراندازی را هم پشت سر گذاشت چون دوست داشتم الفبای همه چیز را بدانم.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا