اخبار ورزشی

روش انجام بازی های شهرداری گرگان در جام ملت های آسیا را برای بسکتبال باشگاه ها اعلام می کنیم

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، فدراسیون جهانی بسکتبال گروه بندی و نحوه انجام مرحله نهایی سوپرلیگ غرب آسیا را اعلام کرد. لازم به ذکر است، فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا از 9 تا 17 ژوئن 2023 (19 تا 27 خرداد) در دبی برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات هشت روزه تیم شهرداری گرگان به عنوان نایب قهرمان سوپرلیگ غرب آسیا نماینده ایران در این مسابقات است که باید در مرحله نهایی غرب به مصاف حریفان خود از گروه B برود. سوپرلیگ آسیا، غرب آسیا، 8 تیم است که گروه بندی این دیدارها به شرح زیر است:

گروه A:

قهرمان هند یا قزاقستان

الریاضی لبنان

پیژامه

باشگاه بیروت

گروه B:

قهرمان هند یا قزاقستان

باشگاه کویتی

شهرستان گرگان

شباب الاهلی

نحوه برگزاری بازی ها در این مرحله به شرح زیر است:

هشت تیم در این مرحله حضور دارند. شش تیم از منطقه غرب آسیا و منطقه خلیج فارس صعود کرده‌اند و دو تیم دیگر قهرمان قزاقستان (BC Astana) و هند (که قرار است معرفی شوند) هستند. دو تیم برتر هر گروه می توانند به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یابند.

همچنین در این مرحله بر سر دوراهی با رقبای روبرو می شوند. به این ترتیب گروه اول الف با گروه دوم ب و گروه اول ب با گروه دوم الف دیدار خواهند کرد که برنده دو دیدار نیمه نهایی در دیدار نهایی و بازنده های مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. برای مقام سوم

به گزارش پی ام آپ، فینالیست های این دوره از سوپرلیگ غرب آسیا راهی جام باشگاه های آسیا می شوند. لازم به ذکر است این دوره از مسابقات غرب آسیا در دو منطقه غرب و خلیج فارس پیگیری شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا