اخبار روز سینما

روز و ساعت پخش مسابقه Sedato de Filmo [+ شیوه اجرای مسابقه]

ما سعی کردیم در مقاله روز و ساعت پخش مسابقه Sedato de Filmo [+ شیوه اجرای مسابقه]

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

«ساداتو» مسابقه جذاب و ویژه پازل موسیقی به رهبری محسن کیایی است. در این مقاله روز و ساعت مسابقه سداتو و به شما بگویم که شرایط شرکت در این مسابقه چیست.

مسابقه صداتو به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد جوادزاده جدیدترین پروژه غیرداستانی پلتفرم فیلمو است. مسابقه Sedato با پس زمینه موزیکال-پازلی ساخته شده و جنبه سرگرمی دارد. این برنامه روش اجرای قوانین خاص خود را دارد و با نمونه های مشابه متفاوت است.

در زیر بیوگرافی چهره ها و مجریان مطرح و همچنین رز را ارائه خواهیم داد. ساعت و تاریخ ارسال مسابقه سداتو برای به اشتراک گذاشتن با شما

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال تشبندی 2 شبکه سه [+خلاصه داستان]

روز و ساعت پخش سریال قهوه ترکی فیلم نت [+ خلاصه داستان]

روز و ساعت مسابقه سداتو

اولین قسمت از مسابقه Sedato در روز چهارشنبه 10 ژوئن 1402 بر روی پلت فرم Filmo به نمایش درآمد. حال با پخش اولین قسمت از این برنامه در پاسخ به سوالات بینندگان علاقمند به مسابقات شبکه نمایش خانگی. مسابقه صدا کی پخش میشه؟ می توان گفت نمایش معمایی موسیقی صداتو چهارشنبه هر هفته ساعت 8 صبح از شبکه نمایش خانگی فیلمو پخش می شود.

روز و ساعت پخش مسابقه Sedato de Filmo
روز و ساعت مسابقه سداتو

سازندگان برنامه می گویند صداتو یک مسابقه استعدادیابی موسیقی به روش معمول و تجربه آن در دنیا و ایران نیست. البته استعدادها در این مسابقه برای مخاطب آشکار می شود، اما نباید آن را با نسخه جهانی خوانندگی و موسیقی یا برخی برنامه های ملی برای کشف استعدادهای موسیقی مقایسه کرد. این نمایش بیشتر یک نمایش معمایی است تا استعدادیابی.

مسابقه راز و موسیقی Sedato یک ویژگی مهم دارد. بینندگان این نمایش مهیج در این مسابقه حضوری فعال و تعاملی دارند و جوایزی کسب می کنند.

نحوه اجرای مسابقه صدا

پس از برخورد با روز و ساعت پخش بازی. در نحوه برگزاری مسابقه به صدای شما گوش خواهیم داد. این برنامه دارای قالبی معمایی-موسیقی است که آن را از سایر تولیدات مشابه در این زمینه متمایز می کند. ساداتو با توجه به فضای موزیکال و اسرارآمیز خود، رویدادهای مهیج و خلاقانه ای را برای مخاطبان و اهداکنندگان مسابقه ایجاد خواهد کرد.

روش مسابقه صدا به این صورت است که شرکت کننده باید از بین افرادی که روی صحنه می روند تشخیص دهد که کدام خواننده نیست و باید حذف شود. در همین حال، گروه یاران به شرکت کننده کمک می کنند تا معمای هر قسمت را حل کند.

نکته جالب در مورد این برنامه این است که به جز تهیه کننده، هیچکس – حتی مجری – خواننده اصلی این برنامه را نمی شناسد. جایزه سداتو برای شرکت کننده ای که بتواند تمامی مراحل مسابقه را پشت سر بگذارد و برنده شود 200 میلیون تومان است.

میزبان مسابقه Sedato

در مسابقه ساداتو با تغییر چهره محسن کیایی مواجه خواهید شد. کیایی با میزبانی «ساداتو» برای اولین بار بازیگری را از روی یک برنامه تجربه می کند و در واقع مجری مسابقه ساداتو است.

روز و ساعت پخش مسابقه Sedato de Filmo
مسابقه صدا کی پخش میشه؟

محسن کیایی متولد ۱۳۶۰ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. او در کنار بازیگری در زمینه نویسندگی نیز فعالیت دارد. او فیلمنامه سریال طنز «مهمانان ویژه» به کارگردانی جواد رضویان را نوشت که از شبکه 5 پخش شد.

کیایی در آثاری چون بعدازظهر سگی، ضد گلوله، یک روز خاص، چهارراه استانبول، دینامیت، ماجرای نیمروز: خون سرخ، حلزون خاموش و نگهبان شب بازی کرده است.

محسن کیایی در سال ۱۳۸۵ با سهیلا امیرحسینی ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام رز شدند. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان و تهیه کننده کشورمان است.

کمک های مسابقه صوتی

در این مسابقه یک گروه 4 نفره “یاری” حضور دارند. «شبنم مقدمی، محمد بحرانی، امیرمهدی جوله و محسن شریفیان» گروه یاوران صداتو را تشکیل می دهند که بر خلاف سایر مسابقات موسیقی، هیئت داوران نیست.

دستیاران Sedato شرکت کننده را در طول مسابقه راهنمایی می کنند و در راه رسیدن به بازی هیجان انگیز بخشی از بازی می شوند.

تنوع موسیقی ایرانی و شرقی «ساداتو» با طراحی خاص و رنگ و لهجه ای جدید به مخاطب ارائه می کند و فضای اسرارآمیز و موسیقایی برنامه، اتفاقات هیجان انگیز و جدیدی را برای مخاطبان و حاضران در مسابقه به نمایش می گذارد.

روز و ساعت پخش مسابقه Sedato de Filmo
زمان و تاریخ مسابقه سداتو

اگر از علاقه مندان به مسابقات موسیقی هستید، حتما برنامه موسیقی مرموز و هیجان انگیز ساداتو را ببینید.

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی در 12 فروردین 1351 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل ادبیات فارسی است و بازیگری در تئاتر دانشجویی را در دوران دانشگاه آغاز کرد. مقدمی فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۷۶ با اجرای سریال «گل های آفتابگردان» به صورت حرفه ای ادامه داد. او با ایفای نقش در سریال زیر تیغ به شهرت رسید.

شبنم مقدمی سابقه بازی در نمایش های «هفت شنبه»، «خط خطیم»، «کوبتوری عابده» و «هفت ترانه» را دارد. این بازیگر مطرح قرار است به شرکت کنندگان در مسابقه سداتو کمک کند تا بتوانند از پس چالش های پیچیده این مسابقه برآیند.

از آثار موفق کارنامه هنری او می توان به فیلم های زخمی از دل، به نام پدر، پاداش سکوت، پسر زمین، خجالت نکش، تنهایی و شبی که ماه شد اشاره کرد. پر شده.

مقدمی در سال ۱۳۸۳ با علیرضا آرا (بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون) ازدواج کرد.

امیرمهدی جوله

امیرمهدی جوله در 27 شهریور 1358 در تهران به دنیا آمد. تحصیلات خود را تا اخذ مدرک مهندسی عمران از دانشگاه آزاد ادامه داد. جول متاهل است و یک دختر به نام گندم دارد.

او کار خود را به عنوان روزنامه نگار از سال 1380 آغاز کرد و آن را با نوشتن در مجله چلچراغ دنبال کرد. یادداشت‌های جول تحت عنوان پسر فهیم از جمله مشهورترین ستون‌های هفته‌نامه چلچلراغ بود.

او در یادداشت فهیم فوتبال و جام جهانی را از نگاه یک کودک روایت کرده است. با توجه به استقبال خوب ستون کودک فهیم در هفته نامه چلچراغ، 40 یادداشت اول به صورت کتاب منتشر شد و چاپ چهارم نیز فروش خوبی داشت.

پس از پسر فهیم، امیرمهدی جوله به طنز اجتماعی پرداخت و بعدها خود را وقف نوشتن برای سینما و تلویزیون کرد. او یکی از نویسندگان مجموعه های طنز مهران مدیری بود.

جول در سال 1393 با شرکت در برنامه خنداننده برنامه خندوانه به شهرت رسید. وی توانست در مسابقه بهترین خنداننده به مرحله نهایی راه یابد و به همراه مهران غفوریان مقام اول را کسب کند. حالا به شکلی جدید در مسابقه صدا ارائه می شود.

امیرمهدی جول از بیماری ام اس رنج می برد. او در یکی از برنامه های خنده دار به شوخی با ام اس پرداخت و تجربه خود را در مبارزه با این بیماری بیان کرد.

روز و ساعت پخش مسابقه Sedato de Filmo
روز و ساعت پخش مسابقه Sedato de Filmo

محمد بحرانی

محمد بحرانی در 20 شهریور 1360 در شیراز به دنیا آمد. بحرانی در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته بازیگری تحصیل کرده است. وی تحصیلات خود را در رشته کارگردانی در دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد و در سال 1386 مدرک کارشناسی ارشد خود را از این دانشگاه دریافت کرد.

محمد بحرانی با بازی در نقش جناب خان در خندوانه محبوب و مشهور شد. او شخصیت پردازی عروسک مورد علاقه جناب خان را حاصل تجربه زیسته او می داند. از دوران کودکی اش در شیراز، در محله بچه های جنگ زده خوزستان تا تجربه های خوابگاه دانشجویی در تهران.

پدر و مادر محمد بحرانی اهل کازرون هستند. وی در سال 1384 با مهناز خطیبی همکلاسی خود در دانشگاه تهران ازدواج کرد که در ادامه مطلب تاریخ و ساعت پخش مسابقه صداتو بیوگرافی کوتاهی از محسن شریفیان که یکی از دستیاران برنامه صداتو است را با شما به اشتراک می گذاریم. .

محسن شریفیان

محسن شریفیان متولد 1354 در بوشهر است و دارای مدرک درجه یک هنری (معادل دکتری) در رشته موسیقی و فوق لیسانس موسیقی نیانبان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و لیسانس علوم اجتماعی است. به تحقیق

شریفیان فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۲ با تأسیس گروه لیان (بوشهر) آغاز کرد. محسن شریفیان در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر دو جایزه باربد را دریافت کرد که یکی در زمینه کتاب های پژوهشی (تاریخی و فنی) برای کتاب «باب الحوا، موسیقی قوم نگاری جزیره کیش» و دیگری در بخش موسیقی نواحی. برای آلبوم لوکا

محسن شریفیان کنسرت های زیادی در خارج از کشور برگزار کرده است. وی همچنین دبیر جشنواره های موسیقی، جشنواره نوایی در نوروز و اولین جشنواره بین المللی موسیقی نی انبان با حضور 13 گروه ملی و 4 گروه خارجی در جزیره کیش بوده است.

سوالات متداول

چه چهره های معروفی تیم کمک کننده مسابقه Sedatoo را تشکیل می دهند؟

شبنم مقدمی، محمد بحرانی، امیرمهدی جوله و محسن شریفیان گروه یاوران صداتو را تشکیل می دهند.

مجری و کارگردان صداتو کیست؟

اجرای مسابقه صداتو بر عهده محسن کیایی است. حامد جوادزاده کارگردان و تهیه کننده برنامه صداتو است.

مطالب بیشتر در پی ام آپلود:

نظر شما در مورد روز و ساعت ارسال مسابقه صداتو چیست؟ نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید دو برابر به اشتراک بگذارید

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/روز-و-ساعت-پخش-مسابقه-sedato-de-filmo-شیوه-اجرای-مسا/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا