اخبار روز سینما

روز و ساعت پخش سریال حبیب از شبکه دو + [بازپخش و خلاصه داستان]

روز و ساعت پخش سریال حبیب که از شبکه دو سیما درمی‌آید، مشخص شد. این سریال با بازی هدایت هاشمی در ژانر کمدی ساخته شده است.

روز و ساعت پخش سریال حبیب

مجموعه تلویزیونی «حبیب» محصول ایران و سوریه با روایتی از مدافعان حرم نبرد با داعش از بهمن ماه از شبکه دو سیما پخش می شود. در ادامه مطلب با خبر زمان پخش سریال حبیب همراه ما بمانید.

روز پخش سریال حبیب : هر شب

ساعت پخش سریال حبیب : ساعت 21:10

بازپخش سریال حبیب : ساعت 16:15 و 10:00

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال حبیب

زمان پخش سریال حبیب

به گزارش منابع خبری:

سریال حبیب مرکز محصول بسیج سازمان صداوسیما؛ داستانی است حضور مستشاران جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام زمان (عج) در نبرد داعش در سوریه.

روز پخش سریال حبیب : هر شب

ساعت پخش سریال حبیب : ساعت 21:10

بازپخش سریال حبیب : ساعت 16:15 و 10:00

سریال «حبیب» اثر کارگردان محصول مشترک ایران و سوریه با روایتی مدافعان حرم با دوبله نسخه از یکشنبه، ۳۰ بهمن به روی آن شبکه دوم می. «حبیب» به کارگردانی جود سعید و تهیه کنندگی فرزاد هوشیارپارسیان ساخته شده است.

خلاصه داستان سریال حبیب

این مجموعه مستشاران ایرانی در سوریه و داستان مقاومت حزب‌الله و فرماندهان ایرانی را به تصویر کشد و به موضوع جنایت های داعش می پردازد. ما در سریال شاهد تلاش های مستشار ایرانی سوریه برای مبارزه با یک هستیم و می بینیم چه اتفاقاتی برای او رخ می دهد.

در واقع در این مجموعه مجاهدت‌های مدافعان حرم را به تصویر می‌کشد؛ مجاهدتهایی که تا به حال کمتر درباره اش در قاب تصویر صحبت شده است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا