اخبار روز سینما

آل پاچینو و رابرت دنیرو برای پدر شدن در دوران پیری رقابت دارند / پدر شدن بازیگر مشهور در 83 سالگی !

آل پاچینو در آستانه 83 سالگی پدر می شود!

دو هفته پس از اینکه رابرت دیروی ۷۹ ساله اعلام کرد برای هفتمین بار پدر شده است، آل پاچینو ۸۲ ساله با خبر بارداری نامزدش همه را شوکه کرد.

آل پاچینو در آستانه 83 سالگی پدر می شود!

نورالفلاح 29 ساله 8 ماهه باردار است و نوزادی که قرار است به دنیا بیاید چهارمین فرزند بازیگر محبوب پدرخوانده خواهد بود. این زوج از آوریل 2022 با هم رابطه داشتند و هشت ماه از بارداری نور می گذشت.

آل پاچینو در آستانه 83 سالگی پدر می شود!

یکی از نمایندگان آل پاچینو تایید کرد که نامزد این بازیگر برنده اسکار که 53 سال از پدر فرزندش کوچکتر است، به زودی به دنیا خواهد آمد. اختلاف سنی پدر و پسر به قدری زیاد است که آل پاچینو باید صد سال زندگی کند تا پسرش دیپلمش را بگیرد. بازیگر پدرخوانده در حال حاضر دارای سه فرزند است. دو فرزند با بورلی دآنجلو و یکی از یان تارانت.

آل پاچینو در آستانه 83 سالگی پدر می شود!

نامزد آل پاچینو، نور، 29 ساله، که اصالتا کویتی-آمریکایی دارد و در صنعت سینما فعالیت می کند، قبلاً در سال 2017 با خواننده و ترانه سرای افسانه ای میک جگر در ارتباط بوده است. این خانم دارای سابقه رابطه کلینت ایسوود 93 ساله،مرد 64 ساله و مرد 51 ساله را دارد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا