اخبار روز سینما

رفتار خشن رامبو باعث مجرد ماندن دخترانش شد!

«سیلوستر استالونه» بازیگر 76 ساله هالیوود چهارشنبه این هفته به همراه همسر و دخترانش در برنامه «Today» شرکت کرد.

دخترانش در بخشی از مصاحبه از سختی آشنایی و معرفی نامزدشان به پدرشان با «هودا كُتب» صحبت کردند.

رفتار خشن رامبو باعث مجرد ماندن دخترانش شد!

به گزارش پی ام آپ، سیستین دختر 24 ساله سیلوستر گفت آشنایی و آشنایی مردان با پدرش تاکنون بسیار سخت بوده است، زیرا رفتار خشونت آمیز پدرش باعث شده تا همه پسرها از او و خواهرانش فرار کنند.

او در این گفت و گو گفت: پدرم به شدت به امنیت ما اهمیت می دهد و به همین دلیل همه ما مجرد هستیم و البته دوست دارد تا آخر عمر مجرد بمانیم.
راستش را بخواهید وقتی دوستانمان را به پدر و مادرم معرفی می کنیم تا بیشتر همدیگر را بشناسند، بیشتر اوقات او آدم بسیار ترسناکی است.

برنمیگردن چون همه فکر میکنن پدرم خیلی آدم ترسناکیه! البته مامانم اکثرا خوش اخلاق و خوش اخلاقه ولی بابام جواب سلامش رو هم نمیده!

در ادامه مصاحبه، سیلوستر استالونه در پاسخ به این سوال که “چرا نگران قرار دخترانتان با مردان هستید؟” گفت: من مردان را به خوبی می شناسم، بنابراین به نیت آنها اعتماد ندارم.

این بازیگر همچنین درباره آینده دخترانش به شوخی گفت: “امیدوارم دخترانم اسپینستر شوند. من روی این کار کار می کنم تا شاید همیشه در خانه بمانند و هرگز ازدواج نکنند. اسپینستر اصطلاحی است که برای توصیف یک زن مجرد استفاده می شودکه  سن بالایی دارد و هنوز ازدواج نکرده است.

استالونه در پایان سخنان خود گفت که به شدت نگران امنیت دخترانش است و بارها از پسرانش خواسته است که بیرون از خانه مراقب خود باشند.

وی ادامه داد: همیشه به فرزندانم می گفتم از سنین پایین مردم به شما نگاه می کنند و خیلی مهم است که مراقب خودتان باشید و هرکسی که به شما سلام می کند دوست شما نیست.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا