اخبار ورزشی

خداحافظی ساپینتو از استقلال رسمی و قطعی شد!

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش پی ام آپ، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال امروز با انتشار پستی در اینستاگرام رسما از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا پرونده این مربی جنجالی در ایران بسته شود. با توجه به این موضوع باشگاه استقلال اعلام کرده است که اول، دوم و سومین اولویت سرمربی این تیم برای فصل آینده ریکاردو ساپینتو برای پنجشنبه است ریکاردو ساپینتواین مربی مشخص خواهد شد.

امروز از استقلال خداحافظی کردم، باشگاهی که به خانه دوم تبدیل شده است. سفر ما با پیروزی هایی همراه بود که مهمترین آنها اولین قهرمانی ما در سوپر کاپ در 75 سال بود. فوتبال چشمگیر و حمله مهیب ما میراثی ماندگار از فداکاری و انعطاف پذیری به جا گذاشت، چیزی که من مشتاقانه منتظر ساختن آن در سال های آینده هستم.

اما با چالش هایی مواجه شده ام که دیگر نمی توان آنها را نادیده گرفت: عدم احترام برخی حریفان، سختی های هشت ماهه بدون غرامت و تصمیمات مشکوک داوران، مسئولان و کمیته انضباطی.

برخلاف آنچه نشان داده می شود، پیشنهاد قابل توجهی از باشگاه دریافت نکرده و یا رد نکرده ام. پیوند اعتماد با دایرکتوری کاهش یافته است. در نتیجه تصمیم گرفتم به دنبال مسیر دیگری باشم.

همانطور که قول داده بودم، خستگی ناپذیر تا آخر برای تیممان جنگیدم. متأسفانه، این وضعیت نیاز به مداخله قانونی برای حل و فصل دارد، قدمی که من هرگز نخواستم بردارم. لطفا توجه داشته باشید که این تصمیم بازتابی از احساسات من نسبت به باشگاه یا هواداران وفادار آن نیست. این اقدامی برای اصلاح یک اشتباه و اجرای عدالت است.

از تک تک شما متشکرم: هواداران، بازیکنان و حامیان. متاسفانه با توجه به شرایط فعلی مدیریت باشگاه، ادامه کار برایم غیرممکن است.

این خداحافظی نتیجه تأمل جدی و اتفاقات اخیر است. امیدوارم در شرایط مختلف بتوانیم یک بار دیگر برای باشگاه فوق العاده خود متحد شویم.

آرزوی موفقیت برای استقلال باشد که همچنان به اوج خود ادامه دهد. تا اینکه دوباره همدیگر را ببینیم. ”

ریکاردو ساپینتو

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا