اخبار روز سینما

راه حل کلیدی خوشبختی هانده ارچل + [گیف های جذاب بازیگر زیبای ترک]

اگر از تماشاگران سریال‌های ترکی باشید، حتماً هانده ارچل را می‌شناسد و از طرفدارانش هست. کنجکاو هستیم که بدانیم تعریف خوشبختی از زبان هانده ارچل چیست؟

تعریف خوشبختی از زبان هانده ارچل

معنی اسم هانده ارچل چیست؟ کلمه هانده که نام این بازیگر است، به معنای لبخند می‌باشد. لبخند هانده ارچل یکی از لبخندها به همین دلیل تبلیغاتی است که در تبلیغات آن‌ها حضور دارد.

آیا زیباترین بازیگر ترکیه تا به حال عاشق شده است؟

+ [گیف‌های جذاب]

کلید خوشبختی از نظر هانده ارچل :

نام افراد روی زندگی و شخصیت‌هایشان اثر کشور است. من عقیده دارم که راه حل کلیدی خوشبختی در زندگی است و هر دری را باز می‌د،نک همچنین علامت اعتماد بنفس است. فرقی ندارد که چه اتفاقی می‌افتد؛ چیزی را پیدا کنید که باعث شود در هر لحظه لبخند به لبتان بیاورد.

بهترین فیلم ها و سریال های آراس بولوت اینملی و مشترک با هانده ارچل

کلید خوشبختی از نظر هانده ارچل

هانده گاهی اوقات عقاید خرافه های هم دارد. عقیده دارد که اگر آرزویی را چند بار تکرار کند، احتمال وقوع می‌کند. رفتاری از آن متنفر است، این که از مردم در با خدمتکارها خیلی بد رفتار کنند، نمی‌توانند این شرایط را تحمل کنند.

هانده ارچل پرطرفدارترین صفحه اینستاگرام ترکیه را دارد!

این بازیگر دارد که اینستاگرام ابزاری برای ارتباط با دنیا است و به مردم می‌دهد تا او را همان طور که هست. ببینند و خودش هم عقیده دارد که بازیگران در اینستاگرام باید چهره واقعی‌شان را نشان دهد. گاهی اوقات نسبت به پست‌هایی که می‌گذارند، شک کرده‌اند و آن‌ها را به اشتراک می‌گذارند. به همین دلیل گاهی اوقات اینستاگرام را خطرناک می‌دانند.

فیلم ها و سریال های محبوب کرم بورسین + [سریال مشترک او و هانده ارچل]

تعریف خوشبختی از زبان هانده ارچل
کلید خوشبختی از نظر هانده ارچل

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا