اخبار روز سینما

راه آب پس از چهار هفته

کریستین میلیونی به اسپین آف فیلم The Batman پیوست: «اچ بی او مکس» سفارش سریال (The Penguin) را داد که اسپانیایی آفی است از فیلم موفق موفق می شود. موفق موفق موفق موفق بتمن (بتمن 2022) به کارگردانی ریوز و «ددلاین» اخیراً گزارش داده است که کریستین میلیون میلیونی رسماً به بازیگران این فیلم پیوسته است.

کریستین میلیونی زن نقش اول این فیلم نقش “سوفیا فالکون” دختر “کارماین فالکون” را خواهد داشت. در فیلم بتمن «جان تورتورو» نقش کارماین فالکون را بازی کرده بود. در این سریال سوفی با پنگوئن برای کنترل شهر مبارزه می کند.

«کریگ زوبل» دو قسمت ابتدایی این سریال را کارگردانی می کند. «کالین فارل» هم به این سریال باز خواهد گشت و فیلم نقش پنگوئن را بازی خوارد ک. “لورن لوفرانک” مسئولیت نوشتن فیلمنامه و تهیه کندگی اصلی سریال را بر عهده دارد. این سریال اتفاقات بعد از فیلم را روایت خواهد کرد.

مت ریوز به علاوه کالین فارل، لورن لوفرانک و دایان کلارک تهیه کننده مجری اینا سردی.

«سارا اوبری» رئیس بخش اصلی اچ بی او مکس درمورد این سریال است: «ما به شدت این هستیم تا برای بین نسخه ای از شخصیت نمادین دیسی را به تصویر بکشید که تا به حال به این شکل آن را ندیده ندیده کنید. کار کردن با لورن، مت و دایان برای ادامۀ این داستان لذت بخش است.”

همچنین کالین فارل در جایی در صحبت هایش از دنیایی که مت ریوز خلق کرده است تقدیر ک.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا