اخبار روز سینما

از حضور در «آمستردام » تا سرو «قهوه ترک»/ جدول پخش برنامه ها به مرحله تکمیل رسید

با شروع پخش سریال های «نیو کمپ» و «آمستردام» و الحاق سریال «قهوه ترک»، پخش هفتگی شبکه خانگی به پایان رسید تا از شنبه تا جمعه یک تا سه محتوای تولیدی از سکوها پخش شود. . .

با اضافه شدن سریال های جدید به جدول پخش شبکه خانگی، سکوها از شنبه تا جمعه یک تا سه محتوای تولیدی برای عرضه دارند. شنبه یکی از خلوت ترین روزها برای راننده شبکه خانگی است. این روز تنها برنامه «منتالیست» از طریق پلتفرم «فیلیمو» پخش می شود.

یکشنبه ها تقریباً یک روز شلوغ است. در این روز دو رئالیتی شو و یک سریال از دو پلتفرم پخش می شود. پلتفرم فیلمو مدتی است یکی از باکس های خود را در روزهای یکشنبه به نمایش رئالیتی «سریال ارتش» اختصاص داده است. این پلتفرم از هفته گذشته سریال طنز «نیو کمپ» را به میزبان خود اضافه کرد. در این روز پلتفرم «نماوا» برنامه رئالیتی «دست به مهره» او را پخش می کند. پخش این رئالیتی شو از نوروز امسال آغاز شد. «دست به مهره» در ایام تعطیل دو روز در هفته روی آنتن می رفت اما بعد از تعطیلات پخش آن به یکشنبه ها محدود شد.

دوشنبه ها از دیرباز با سریال «سرگیجه» به کارگردانی بهرنگ توفیقی همراه است. این سریال به صورت اختصاصی از «نماوا» پخش می شود. تاکنون 17 قسمت از سریال «سرگیجه» پخش شده است. پلتفرم «فیلمانت» نیز روزهای دوشنبه را به مدت سه هفته به پخش برنامه رئالیتی «ناتو» اختصاص داده است. این رئالیتی شو جایگزین «پدرخوانده» شده است. پلتفرم فیلمو در این روز مسابقه «تی ان تی» را با بازی و کارگردانی حامد انگی پخش می کند.

مجری هفتگی شبکه خانگی سه شنبه ها به پخش سریال کودک «دی و ماه پیشونی» به کارگردانی حسین زوانت اختصاص دارد. این سریال به صورت مشترک از دو پلتفرم «فیلیمو» و «فیلمانت» پخش می شود.

چهارشنبه ها تقریبا شلوغ ترین روزها هستند. در این روز فیلیمو و نماوا به طور مشترک مجموعه «پارتی» را بارگذاری می کنند. سکوی «تماشاخونه» نیز از دو هفته پیش پخش سریال «آمستردام» را آغاز کرده است. در این روز فیلم نت سریال «پوست شیر» را توزیع کرد. این سریال چند هفته پیش به پایان رسید و فیلم نت قصد دارد از چهارشنبه هفته جاری سریال «قهوه ترک» را جایگزین آن کند. این سریال به کارگردانی علیرضا امینی ساخته شده است.

 

از حضور در «آمستردام » تا سرو «قهوه ترک»/ جدول پخش برنامه ها به مرحله تکمیل رسید

 

پخش سریال «بازیگر» پنج‌شنبه‌ها توسط نماوا و فیلمو انجام می‌شود و فیلم‌نت نیز در این روز برنامه استعدادیابی «آوای جادویی» را پخش می‌کند.

سریال عاشقانه «رهایم‌کن» و سریال کمدی «سیاهچاله» به ترتیب جمعه ها از پلتفرم های فیلمو و فیلم نت پخش می شوند.

به زودی سریال «پادره گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت اله به مجری هفتگی شبکه داخلی روی پلت فرم «تماساخونه» می پیوندد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا