اخبار روز سینما

رامی ملک در سریالـی به کارگردانی مت ریوز نقش باستر کیتون را بازی خواهد کرد

سونی تارزان را آورد: «ددلاین» با گذاشتن در سایتـش تایید کرد شرکت سونی پیکچرز حق ساخت فیلم های تارزان را از املاک باروز خرید کرده است.

طبق اطلاعات دست آمده هنوز هیچ کارگردان، و یا تهیه کننده ای ساخت این فیلم معرفی نشده است. سونی قصد دارد بازآفرینی کاملی از این شخصیت را به روی پرده بیاورد. شخصیت تارزان سال 1912 توسط «ادگار رایس باروز باروز باروز باروز باروز باروز باروز باروز باروز باروز باروز باروز باروز باروز باروز باروز باروز باروز باروز رایس رایس ادگار ادگار ادگار

داستان تارزان برای همگی ما آشناست. تارزان پسر خانواده اشرافی انگلیسی می باشد که از مرگ پدر و مادرش در آفریقا در آن جنگل ماند و توسط میمون ها بزرگ می شود ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ او تا زمان بزرگ شدنش هیچ ارتباطی با دنیای امروز نیست.

تقریباً از همان زمانی که هالیوود شکل گرفتن اقتباس های این شخصیت هم شروع شد. اولین فیلمی که هالیوود بر اساس این شخصیت ساخت (تارزان میمون ها) نام دارد که در سال ۱۹۱۸ ساخته شده است. از آن باس های کوچک و بزرگی از شخصیت های انجام شده و بازیگران زیادی از جمله «جانی ویسمولر» و «ران ایلای» نقش این شخصیت را بازی کرده اند اند اند اند اند اند و آن را شخصیت شخصیت های شخصیتی ایلای ایلای این نقش دارند. همچنین شرکت دیزنی در سال ۱۹۹۹ یک انیمیشن درمورد این شخصیت ساخت.

جدیدترین اقتباس این شخصیت به شش سال پیش و فیلم (The Legend of Tarzan 2016) با بازی «الکساندر اسکاشگورد» بر می گردد. این فیلم در سرتاسر جهان فروشی ۳۵۰ میلیون دلاری را تجربه کرد.

تا زمان انتشار این خبر کمپانی سونی هیچ صحبتی درمورد این فیلم نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا