اخبار روز سینما

راز قتل جوان شیرازی پس از 5 ماه فاش شد!

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری قاتل 27 ساله ای خبر داد که آذرماه سال گذشته مردی 43 ساله را در خودروی خود کشت.

به گزارش صبح به نقل از رکنا; سرهنگ “محمدهاشم قسام” در تشریح این خبر گفت: شب 19 آذرماه سال گذشته طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر کشته شدن راننده خودروی پراید توسط فردی ناشناس در یکی از محله های فسا، در محله های شهر فسا به شهادت رسید. بررسی ویژه این موضوع در دستور کار قرار گرفت. به افسران پلیس اطلاع داده شد.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد مقتول که راننده خودرو پراید بوده در حین رانندگی با موتورسوار با وی درگیری لفظی داشته است.

تنها اطلاعات پلیس بحث با راکب ناشناس بود.

این افسر پلیس با بیان اینکه تنها سرنخ پلیس نزاع با موتورسوار ناشناس بوده است، گفت: با اقدامات تخصصی کارآگاهان از جمله بررسی صحنه جرم، تحقیقات شاهد و استفاده از سایر قابلیت های کارآگاهی، پلیس این جوان 27 ساله را به قتل عمد متهم کرد. ، آشنایان مقتول خاطرنشان کردند که وی با وی اختلاف شخصی داشته است.

سرهنگ “قسام” به شناسایی و بازداشت متهم 4 ماه پس از قتل اشاره کرد و گفت: وی با وجود مدارک موجود و شهادت شهود منکر حضور در شب حادثه و درگیری با مقتول شد.

فرمانده انتظامی فسا درباره تحقیقات فنی کارآگاهان گفت: متهم در نهایت با دلایل کافی و مدارک پلیسی لب به لب گشود و به قتل مقتول در حین رانندگی به قصد کلاهبرداری با چاقو اعتراف کرد.

وی از کشف ابزار قتل در منزل شخصی متهم خبر داد و در پایان از همکاری صمیمانه شهروندان عاقل و قانونمند با خادمان در اداره پلیس شهرستان تشکر کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا