اخبار ورزشی

“رونالدو و جورجینا” عربستان را ترک کردند!/ ناکامی رونالدو از جام

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز عربستان را ترک کردند. کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی نصر عربستان را ترک کرد.

سایت «اسپورت» عربستان خبر داد کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی النصر بعد از اتمام مسابقات فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ لیگ عربستان از باشگاه اجازه گرفت و ریاض را ترک کرد.

دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا زمستان گذشته راهی عربستان شد و به النصر ملحق شد. رونالدو وقتی به عربستان منتقل شد النصر شانس قهرمانی در ۴ جام را داشت، ولی با انتقال رونالدو در هیچ کدام از این ۴ جام موفق ظاهر نشد و در نهایت اعجوبه پرتغالی فصل را بدون جام به پایان برد.

طبق گزارش‌های رسیده رونالدو بعد از چند روز مرخصی و استراحت قرار است به اردوی تیم ملی پرتغال ملحق شود. رونالدو قرار است بعد از ۱۰ روز استراحت برای دو بازی تیم ملی کشورش مقابل بوسنی و ایسلند آماده شود.

راز رونالدو و جورجینا فاش شد

رونالدو و جورجینا دلیل جدایی خود از عربستان را فاش کردند. کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر عربستان از ناحیه رباط پا آسیب دید.

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز

در دقیقه 84 دیدار النصر و الاتفقان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ حرفه ای عربستان، کریستیانو رونالدو به دلیل درد در ناحیه عضلانی از مربی خود خواست تا او را تعویض کند و به همین دلیل این موضوع باعث نگرانی هواداران النصر شد.

این در حالی است که روز گذشته روزنامه الریاضیه گزارش داد کادر پزشکی النصر گزارشی از وضعیت کریستیانو رونالدو به کادرفنی این تیم تحویل داده تا مشخص شود این بازیکن دچار آسیب دیدگی خفیف رباط عضلانی شده است.

البته به نظر می رسد مصدومیت این فوق ستاره پرتغالی نگران کننده نیست و این بازیکن احتمالا مشکلی برای دیدار با الفتح در هفته پایانی رقابت های لیگ عربستان نخواهد داشت.

در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی، الاتحاد مقابل الفیحا با ۳ گل پیروز شد و النصر مقابل الاتفاق به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۱-۱ نرسید تا دست یاران کریستیانو رونالدو به جام نرسد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا