اخبار روز سینما

رابرت دنیرو در ۷۹ سالگی صاحب هفتمین فرزندش شد

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

رابرت دنیرو در سن ۷۹ سالگی برای هفتمین بار پدر شد و هفتمین نوزادش به تازگی به دنیا آمده است.

این بازیگر مشهور هالیوود در گفتگو با یک رسانه کانادایی با تایید این خبر اعلام کرد که به تازگی صاحب فرزند هفتم خود شده است.

با تولد نوزاد جدید، اختلاف سنی دارنا دختر بزرگ آقای دنیرو و پسر کوچکش 51 سال است.

رافائل 46 ساله علاوه بر دارنا، پسر دنیرو از همسر اولش دایان ابوت است. الیوت 25 ساله و هلن گریس 11 ساله فرزندان دنیرو از همسر سابقش گریس هایتاور هستند.

این بازیگر معروف همچنین دارای دوقلوهایی به نام های آرون و جولیان از دوست دختر سابقش توکی اسمیت است، دو پسر دنیرو اکنون 27 ساله هستند.

آقای دنیرو در گفتگو با شبکه خبری کانادایی ET، مجری بریتنی بلر را وقتی که او پرسید: “می دانم که شما شش فرزند دارید” تصحیح کرد و گفت: “در واقع هفت فرزند. چون اخیراً دوباره صاحب فرزند شدم.”

وی همچنین در ادامه این گفت و گو درباره رفتار خود با فرزندانش گفت: با وجود اینکه گاهی اوقات باید روی برخی موضوعات سخت گیری کنم اما واقعا آنها را دوست دارم.

آقای دنیرو، 79 ساله، در بسیاری از فیلم های سینمای آمریکا بازی کرده و جوایز متعددی را از ایالات متحده و جشنواره های بین المللی فیلم جهانی دریافت کرده است.

منبع: یورونیوز

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان رابرت دنیرو در ۷۹ سالگی صاحب هفتمین فرزندش شد

که در تاریخ 2023-05-09 23:57:48 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا