اخبار روز سینما

رئیس سازمان صدا و سیما: در دوران تصدی اینجانب حتی یک دستگاه خودرو به صورت غیرقانونی وارد سازمان صدا و سیما نشد / مسیر تکاملی که در حال طی شدن است شاید به مذاق عده ای خوش نیاید.

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

ایسنا: رئیس سازمان صدا و سیما در گفت و گو با ارگان سازمان صدا و سیما از رویکرد رسانه های داخلی در برخورد با مرگ مهسا امینی و همچنین ادعای اقدام صدا و سیما با دریافت خودروی خارج از ضوابط صحبت کرد. از یک شرکت خودروسازی، سانسور در رسانه ها و … اظهار نظر کرده است.

در ساعات اخیر ویدئویی از مصاحبه پیمان جبلی با بخش رسانه های جدید جام جم آنلاین (جام پلاس) در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد در جریان این مصاحبه که هنوز نسخه کامل آن منتشر نشده است. رسانه ملی می گوید یکی از مسئولین سازمان صدا و سیما درباره اتفاقات اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

جبلی از مهر 1400 رئیس سازمان صدا و سیما بوده و کمتر از دو سال از ریاست وی می گذرد.

وی درباره مرگ مهسا امینی و لزوم به عهده گرفتن اولین روایت در رسانه ها توضیح داد: برای جلوگیری از اتهام واهی کشته شدن خانم مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم، تصاویر دوربین های مداربسته مرکزی که به آنجا رفته بود. ، در اختیار رسانه ملی قرار گرفت. خوب این چند روز ادامه داشت

رئیس صداوسیما همچنین درباره تایید اقدامات صداوسیما در هنگام دریافت خودروی خارج از عرف یکی از شرکت های خودروسازی که بارها توسط روابط عمومی این رسانه با عنوان “کاذب” شناخته شده است، توضیح داده است: در زمان بنده حتی خودرویی به صورت غیرقانونی به سازمان صدا و سیما تحویل داده نشده است.

وی همچنین درباره لزوم چندصدایی در رسانه ملی اظهار کرده است: واقعاً قصد نداریم بخشی از جامعه را نقاشی کنیم.

جبلی همچنین تاکید کرد: در نهایت مسیر تکاملی که در هر دستگاهی دنبال می شود ممکن است به مذاق برخی خوش نیاید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا