اخبار ورزشی

چلسی به دنبال فروش هاورتز! /رئال مادرید در تلاش برای تثبیت خود!

به گزارش پی ام آپ،باشگاه چلسی در تابستان امسال برای مهاجم خود، کای هاورتز، 52 میلیون پوند در نظر گرفته است و باشگاه رئال مادرید به دنبال بهبود گزینه های خط حمله خود در فصل آینده است.

این بازیکن 23 ساله در این فصل یکی از بازیکنان ثابت آبی ها بوده است و اگرچه تیمش در رده دوازدهم قرار گرفت،اما او در ۳۰ مسابقه از ابتدای برای تیمش به میدان رفت و 8 گل برای چلسی به ثمر رسانده است.

هاورتز پس از انتقال به استمفوردبریج از بایرلورکوزن در آستانه فصل 2020-21، موفق شد در سال 2013 32 گل برای آبی ها به ثمر برساند که برجسته ترین گل او تنها گل فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021 بود.

چلسی قیمت درخواستی 52 میلیون پوندی را برای هاورتز تعیین کرده است زیرا آنها به دنبال تثبیت تیم در حال فروپاشی خود قبل از شروع پوچتینو هستند. اعتقاد بر این است که رئال مادرید مشتاق است تا تلاش های خود را برای آوردن هاورتز به برنابئو افزایش دهد و بنزما مهاجم فرانسوی تابستان امسال به دوران 14 ساله خود در لوس بلانکوس پایان خواهد داد.

ستاره آلمانی علاقه مند به انتقال به لالیگا است و چلسی هاورتس را به عنوان دارایی قابل فروش می بیند زیرا باشگاه به دنبال کاهش دستمزد تیمش در آستانه فصل جدید است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا