اخبار ورزشی

رئال به دنبال معامله برد برد با تاتنهام است

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، طوفان کاپیتان انگلیسی که در فصل 2022-2023 عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه و کشورش را به دست آورد، به آخرین سال قراردادش با اسپرز نزدیک می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، گمانه زنی ها درباره جدایی این ستاره از گروه لندنی ها قوت گرفته است.

بر اساس گزارش کادنا سر، لا رئال توسط یک واسطه که علاقه احتمالی او به کین را نشان داده است، به ستاره انگلیسی پیوند خورده است، اما آنها همچنان در حال بررسی گزینه های خود هستند. این تیم همچنین به دنبال خرید یک ستاره سه شیر دیگر، آن فرد، کیفیت بلینگهام بازیکن خط میانی بوروسیا دورتموند است.

با این حال، آنها آخرین باری که با یک تیم سطح بالا برخورد کردند، باخت متحمل شدند و این زمانی مشهود است که آنها 100 میلیون یورو (87 میلیون پوند / 107 میلیون دلار) به چلسی برای جذب هازارد در سال 2019 پرداخت کردند. پیشنهاداتی وجود دارد که آبی های لندن سابق مهاجم بلژیکی که قبلاً در فوتبال انگلیس پیشرفت کرده است، می تواند به عنوان یک ابزار کلیدی در معامله برای جذب کین استفاده شود.

هازارد در 352 بازی برای چلسی 110 گل به ثمر رساند و 92 پاس گل به ثمر رساند، قهرمان لیگ برتر و لیگ اروپا شد و حالا ممکن است پس از چهار سال ضعیف در اسپانیا منتظر بازگشت به لندن باشد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا