اخبار روز سینما

دیوید فینچر: فصل سوم Mindhunter ساخته نمی شود !

پس از آن همه مبنی بر اینکه گفته می شود فصل سوم Mindhunter ساخته شد، روز گذشته، فینچر از ساخته نشدن فصل سوم سریال Mindhunter خبر داد.

هر وقت از سریال‌های کنسلی شبکه‌های نتفلیکس بر می‌افتد، سریال شکارچی، یکی از آن نمایش‌های جذابی است که این شبکه به شکل عجیبی آن را کنسل کنسل کرد. سریال Mindhunter دیوید فینچر برای دو فصل پخش شد و آن را تمدید نکرد، با توضیحات فینچر، پرونده آن به طور کامل بسته شد.

ساخته نشدن فصل سوم سریال Mindhunter

در ادامه می توانید تصویری از فیلم Mindhunter را ببینید:

ساخته نشدن فصل 3 شکارچی ذهن

شب گذشته، دیوید فینچر در یک پادکست اعلام کرد که ساخته نشدن فصل 3 شکارچی ذهن یک امری است که رخ خواهد داد و دیگر هیچگاه این سریال را از شبکه‌های نتفلیکس نخمواهید.

او با تاکید فینچر بر نساختن فصل 3 سریال Mindhunter گفت:

من به دو فصلی که از این سریال ساخته‌ام، بسیار افتخار می‌کنم. اما این نمایش بسیار گران است و از نتفلیکس، ما به اندازه مخاطب جذب می‌شویم که چنین سرمایه‌گذاری را راه‌اندازی کنیم.

من آنها را سرش نمی‌کنم، آنها را تهدید می‌کنند تا سریال را به نمایش بگذارند. به من دادند تا منک، (فیلم سیاه و سفید او درباره دهه 1930) را که می‌خواستم دهم و هم دادم.

عکس یا ویدئو

ساخته نشدن فصل سوم سریال Mindhunter
تاکید فینچر بر نساختن فصل 3 سریال Mindhunter

فصل سوم Mindhunter ساخته نمی شود !

شکارچی ذهن همان Mindhunter ، نام مجموعه جنایی ساخته جو پنهال در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۷ در نتفلیکس منتشر شد. داستان سریال بر اساس کتابی با همین نام که در خصوص مؤسسان اصلی واحد تحقیقات علمی رفای. آیه در دنیای واقعی هستند که توسط جان ادوارد داگلاس که در سال ۱۹۹۶ نوشته شده ساداش.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا