اخبار روز سینما

دیدن چهره مادر “آناهیتا همتی” شوکه می شوید/ عکس

تصویری از آناهیتا همتی در کنار مادرش و مریم امیرجلالی که نقش سریال دختر او را در ی ک بازی میکرده است .

به گزارش پی ام آپلود به نقل از ساتین، تصویری از آناهیتا همتی در کنار مادر واقعی اش منتشر کرد که خوشتیپی و سن و سال کم مادر این خانم بازیگر همه را شوکه کرد.

آناهیتا همتی متن غمگینی درباره عشفق از دست رفته اش نوشت:

سه سالی که ضربان قلبمون کنار هم‌تپید، لذت بخش‌ترین و درخشان‌ترین دوران زندگیم بود، اگر «مرگ» مارو از هم جدا نمی‌کرد، دوران بازنشستگیمون رو با هم اسپری کنیم.

«عاشقی» توام با صداقت، مهربانی و دست و دلبازی بارزترین ویژگی‌ها بود و من بیش از بیش‌ترین مهارت‌های زندگی رو مدیونتم، بسیار قدردان و سپاسگزار بودم، هستم و خواهم بود تا نفس میکشم.

تأثیر تو در زندگی من به قدری زیاد بوده که تا وقتی زنده‌ام در رفتار و کردارم م شهوده، با تو به رشد رسیدم و دوست داشتن واقعی و واقعی رو یاد گرفتم.

چشم میچرم تو همه بخش‌های زندگیم میبینم، حتی در جزئی‌ترین و معمولی‌ترین چیزها، مثل خوردن میوه‌هایی که دوست دارند، یا رنگ‌خون‌های عاشقانه، یا بویی بویی که دوست داشتی، موسیقی و فیلم‌های عاشقی، سفر سفر، دریا و و و و. و بوی لاوندر و…

سال هشتادوسه تا هشتادوشش، نقطه طلایی زندگی‌ام می‌شود، چیزی شبیه خوا ب و خیال و رویا، بسیار زیبا و درخشان.

امروز روز تولد توست همینطور که خاطرات قشنگم مثل فیلم از جلوی چشمم رد میشه، اشک هام هم روی گونه‌ام جاریه، درد و زخم جای نبودنت توی قلبم هرگز التیام پیدا نمیکنه.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا