اخبار روز سینما

عکس های کمیاب ناصرالدین شاه را در حال مملکت داری ببینید!/عکس

به گزارش پی ام آپ، بیشتر عکس هایی که در رابطه با ناصرالدین شاه دیده ایم، زنان حرمسرای او را نشان می دهد یا مربوط به گردش و تفریح ​​شاه قاجار است.

اما بالاخره باید به امور مملکت رسیدگی می شد و شاه از درباریان خود گزارش هایی در مورد مسائل مختلف دریافت می کرد.

دو عکسی که در اینجا مشاهده می کنید توسط آنتوان سوروگین، عکاس مشهور دوران قاجار، از دو مورد از این جلسات برای ارائه گزارش به شاه گرفته شده است.

در اینجا دو تا از عکس های آنتوان سوروگین را مشاهده می کنید که پادشاه قاجار را مسئول امور کشور نشان می دهد. (عکس های اصلی سیاه و سفید هستند).

در عکس اول ناصرالدین شاه در یکی از اتاق های کاخ صاحبقرانیه  نشسته و به گزارشی که محمد باقرخان ادیب الممالک برای او می خواند گوش می دهد.

در اینجا دو تا از عکس های آنتوان سوروگین را مشاهده می کنید که پادشاه قاجار را مسئول امور کشور نشان می دهد. (عکس های اصلی سیاه و سفید هستند).

در تصویر دوم، ناصرالدین شاه مانند تصویر قبلی بر روی صندلی نشسته است و دو تن از درباریان به نام های مجدالملک و ادیب الملک در حالی که روی زمین نشسته اند گزارش هایی را برای شاه می خوانند.

این عکس در عمارت شهرستانک که یکی از ییلاقات ناصرالدین شاه بود گرفته شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا