اخبار ارز دیجیتال

دو عامل خوش‌بینی برای طلا / سقوط آخر هفته برای بیت‌کوین و اتریوم

روز جمعه قیمت طلا به دلیل انتشار گزارش اقتصادی آمریکا که بهتر از حد انتظار بود، با کاهش 1.6 درصدی قیمت مواجه شد.

به گزارش پی ام آپ، افت قیمت طلا تا محدوده قیمتی دلار 2017، تحلیلگران را نسبت به روند کوتاه مدت قیمت طلا در هفته آینده دچار تردید کرد. البته با وجود این افت قیمت لحظه آخری، طلا هفته گذشته بازدهی مثبت 1.35 درصدی را به ثبت رساند.

با این حال، تحلیلگران بر این باورند که نگرانی ها در مورد اقتصاد جهانی و بحران سقف بدهی آمریکا ممکن است قیمت طلا را در هفته های آینده بالا نگه دارد. داده های بازار کار نشان داد که نرخ بیکاری در ایالات متحده در ماه آوریل به 3.4 درصد کاهش یافت که پایین ترین سطح در 53 سال گذشته است. بزرگترین اقتصاد جهان در این ماه حدود 253000 شغل ایجاد کرد.

بازار کار ایالات متحده قدرت غیرمنتظره ای را در مقایسه با ماه ها افزایش نرخ بهره نشان داد. همین قدرت اقتصادی همچنین به سیاستگذاران فدرال رزرو فرصتی می دهد تا قبل از جلسه قبلی تصمیمی برای توقف افزایش نرخ بهره نگیرند.

به همین ترتیب امروز بیت کوین طبق معمول روزهای یکشنبه در ماه های اخیر نوسان قیمتی شدیدی نداشت و رشد قیمتی نزدیک به 1 درصد را به ثبت رساند. با این حساب قیمت بیت کوین نزدیک به 29 هزار دلار معامله شد. با این حال، هفته گذشته قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان بازدهی منفی تقریباً 1.3 درصدی داشت.

اتریوم نیز امروز بیش از 2 درصد رشد قیمت داشت و به بالای 1900 دلار بازگشت.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا