اخبار روز سینما

ساقی حاجی پور عکس های جذاب و هنرمندانه خود را منتشر کرد!/عکس

ساقی حاجی پور عکس زیبایی از خود منتشر کرد.

پی ام آپ، ساقی حاجی پور بازیگر جوان و خوش تیپ در جدیدترین پست عکس خود دو عکس هنری به اشتراک گذاشت و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

بیوگرافی ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور بازیگر زن ایرانی متولد ۱۳۷۴ در تهران است. ساقی حاجی پور کارش را با تئاتر از سال 1396 شروع شد و در تئاتر شربت سینه به کارگردانی و نویسندگی «رسول کاهانی» بازی  کرد.  ساقی حاجی پور هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور عکس های جذاب و هنرمندانه خود را منتشر کرد!/عکس

ساقی حاجی پور بازیگر سریال هم گناه

سریال «هم گناه» اولین کار تصویری ساقی حاجی پور است و پیش از آن فقط در تئاتر فعالیت داشته است. ساقی حاجی پور درباره تست بازیگری و حضورش در سریال خانگی هم گناه گفت:  من طی یک پروسه 3، 4 هفته ای برای دادن تست های گوناگون برای نقش هدیه به دفتر می‎رفتم. و تقریباً از بین 80 نفر انتخاب شدم . من یکی از آخرین نفراتی بودم که به ممیزی رفتم. از آقای کیایی بسیار ممنونم که به من اعتماد کردند زیرا این اولین کار سینمایی من است. و فضای کار کاملاً حرفه ای با آدم‎های حرفه ‎ای بود و اعتماد به کسی که هیچ تجربه ی تصویری ندارد،  خیلی سخت است. از این که تونستم در تست ‎ها قبول بشم، خداروشکر می‎کنم.”

ساقی حاجی پور در سریال هم گناه در کنار بازیگران مشهوری مانند پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، مسعود رایگان، رؤیا تیموریان، پدرام شریفی بازی می کنند.

 

گردآوری شده از رسانه فرتاک

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا