اخبار ورزشی

حاشیه های عجیب در دومین روز از مسابقات کشتی آزاد جام تختی!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، پس از رقابت های جام بین المللی تختی، امروز جمعه پنجم خرداد ماه دومین مبارزه پنج وزن در سالن غدیر ارومیه برگزار شد. امین طاهری در دیدارهای مقدماتی به مصاف مرتضی جانمحمدی رفت و با اینکه 9 بر صفر از حریف پیش بود، ضربه فنی شد. این ضرب و شتم با اعتراض شدید علیرضا رضایی و امین طاهری همراه شد و به درگیری لفظی دامن زد.

مشکلات آنقدر زیاد بود که پژمان صادق به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی وارد شد و با داوران درباره این موضوع صحبت کرد. خطای داور در این دیدار با تایید هیات ژوری اعلام شد و دیدار امین طاهری و مرتضی جانمحمدی مجددا برگزار می شود.

پس از اعلام این تصمیم، فردین معصومی که امیررضا معصومی پسرش در وزن 125 کیلوگرم مبارزه می کند و امین طاهری از رقبای اوست، به میز داوران نزدیک شد و به شدت اعتراض کرد. اما اعتراض او برای مردم خوب نبود و بطری های آب به سمت او پرتاب شد.

همچنین در رقابت های مقدماتی وزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی جام تختی در ارومیه، قرار بود حسن عباسپور در وزن 74 کیلوگرم به مصاف مصطفی سلمان از عراق برود که تا پایان سه بر یک از حریف خود عقب بود. دقایقی پس از مبارزه، داوران متوجه شدند که عراقی ها جنگنده 86 کیلوگرمی خود را به جای جنگنده 74 کیلوگرمی خود به زمین فرستاده اند.

پس از این اتفاق، مبارزه مجدد بین عباسپور و مبارز وزن 74 کیلوگرم عراق برگزار شد و این بار عباسپور با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد. برای بازی برگشت امین طاهری بوم را گرفت که با اعتراض شدید جمعیت و پرتاب بطری های آب به سمت او همراه بود. مرتضی جانمحمدی در نهایت دست به بوم نزد تا طاهری را برنده اعلام کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا