اخبار روز سینما

دومین تریلر فیلم The Mother منتشر شد ! [+جزئیات]

دومین تریلر فیلم The Mother به کارگردانی کارو و نقش آفرینی جنیفر لوپز جدیدا نتفلیکس منتشر شد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

تریلر فیلم مادر که یک فیلم اکشن آمریکایی با عنوان است تریلر دوم فیلم The Mother به تازگی به همراه جزئیات منتشر شد. دومین تریلر منتشر شده از The Mother به تازگی توسط نتفلیکس به انتشار رسیده است.

دومین تریلر فیلم The Mother

مادر یا The Mother یک فیلم اکشن آمریکایی در حال ساخت به کارگردانی نیکی کارو است. تریلر این فیلم به تازگی منتشر شد و این اثر در می 2023 یا اردیبهشت 1402 اکران می شود.

در ادامه می‌توانید تریلر دوم فیلم The Mother را ببینید:

تریلر دوم فیلم The Mother

لوپز در مادر یک آدمکش حرفه‌ای را بازی می‌کند از مخفی‌گاه بیرون می‌آید تا از محافظت کند، و در همین راستا از چنگ مردانی خطرناک نیز بگریزد. اقتباس سینمایی از رمان صفر (The Cipher) ایزابلا مادونادو و علمی-تخیلی (Atlas) به کارگردانی پیتون با بازی سیمو لیو دیگر فیلم‌های لوپز برای نتفلیکس خواهند بود.

نویسندگی این اثر بر درمان میشا گرین، آندره‌آ برلوف و پیتر کریگ است. از بازیگران فیلم می‌توانم به جنیفر لوپز، جوزف، عمری هاردویک، گرسیا برنال، پال ریسی و لوسی پائز اشاره کرد.

در ماه فوریه 2021 رسما اعلام کرد که فیلمی ساخته خواهد شد که لوپز در آن ایفای نقش و شبکه نتفلیکس آن را منتشر خواهد کرد. در اکتبر 2021 بازیگران و معرفی و به فیلم اضافه شدند و اکتبر 2021 کار تصویربرداری آغاز تا یازدهم ژانویه 2022 که به علت ابتلا به بیماری شدید بیماری کوید 19 فیلمبرداری فیلمبرداری کاهش می یابد ، ادامه ادامه کار تصویربرداری شهر ونکوور ایالت بریتیش کلمبیا در کشور آغاز شد و بعد از جزیره قناری و شهر لاس پالماس در اسپانیا ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا