اخبار روز سینما

دومین تریلر فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر شد

بلا رمزی:دران بازی The last of us عاشق این می‌شوند: طرفی که احتمالاً شبکه «اچ‌بی‌او» را می‌شناسید ماما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ( ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند.

هر زمان یک بازی تبدیل به یک فیلم یا می شود آن بازی می شود که ممکن است آن نتواند به بازی های خوب و جذب کننده باشد ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ اما بازیگر نقش «الی» در این سریال یعنی «بلا رمزی» اعتقاد دارد که این اتفاق در این مورد نیست.

در طول رویداد کامیک کان اکسپرینس »که امسال در این سریال برگزار شد این بازیگر جوان این سریال سخنرانی کرد ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ او در سخنرانی اش گفته است «من کامل دلبستگی ای که مردم به این شخصیت ها و دنیا دارن ک. ما کاملاً این را می فهمیم. فکر کنم ما کارمون رو خیلی خوب انجام دادیم. قرار این سریال خیلی باحال باشه.”

این سریال که توسط سازنده سریال محبوب چرنوبیل (چرنوبیل) یعنی «کریگ مازن» ساخته شده است، وقایع بازی اول را پوشش می دهد. یعنی ۱۲ سال بعد از اینکه دنیا توسط یک تغییر از بین رفته است. جایی که «جوئل» که یک بازمانده یک دختر ۱۴ ساله در ایالات متحده آمریکا باشد، در این سفر با مشکلات زیادی مواجه می شود.

همچنین می توانید آخرین تریلر منتشر شده این سریال را از اینجا و پوستر های شخصیت ها را از اینجا مشاهده کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا