اخبار روز سینما

دومین تریلر رسمی فصل دوم سریال Sweet Tooth منتشر شد

کسنتانتین ۲ برای رده سنی R ساخته شد: چند وقت پیش بود که رسماً خبر ادامه پیدا کردن فیلم معروف کنستانتین (کنستانتین 2005) منتشر شد. همچنین در خبر اعلام شد که «کیانو ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز ریوز کیانو کیانو کیانو کیانو کیانو کیانو کیانو کیانو بود فرانسه لارنس اخیراً وبگاه «ورپ» مصاحبه کرده است در این اعلامیه که ۲ با ذهنی متفاوت ساخته شده است.

در فیلم اول این فیلم با رتبه بندی محصول ۲۰۰ منتشر شد. این رتبه به این معنی است که افراد زیر 17 سال همراه با والدین این را نشان می دهد و فیلم دارایی هایی است که ممکن است برای فرزندان آن ها نباشد، اما در موقعیتی که کنستانتین در حال ساخت بوده است، قصد ندارد فیلمی با رتبه بندی باشد. آر بزد.

لارنس در این مورد داده شده است: «یکی از چیزایی توی دلم مونده اینه که ما اول رو بر اساس کمپانی برادران وارنر ساختیم، قوانینی که فیلم رو رو توی رتبه بندی رتبه بندی پیجی پیجی قرار قرار داد و مسائلی مثل خشونت، طرز صحبت و مسائل. جنسی توش بر اساس آن رتبه بندی شده بود. و بزرگترین پیشمونی من این بود که فیلمی با رتبه پیجی-13 ساختیم ولی رتبه آر گرفت اگه قرار بود اون فیلم رتبه بندی آر بگیره خب منم با همون ذهنیت می ساختمش. همون خشونت و ترسناکی که توی فیلم های آر هست رو هم توش استفاده کردم.»

رتبه پی‌جی پی‌جی -۱۳ به این است که اتفاقات فیلم برای زیر ۱۳ سال مناسب و خانواده‌ها باید با اطلاعات فیلم را به آن نشان دهند.

این کارگردان ادامه: «ایده من این فیلم رو واقعاً برای رتبه آربسازم، یعنی همون چیزی کنستانتین واقعاً باید باشه ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ فکر می کنم این همون چیزی خوان؛ نه یه فیلم که برای پی‌جی-۱۳ ساخته شده و یهو آر گرفته.»

فیلمنامه این قسمت از کنستانتین را «آکیوا گلدزمن» خواهد نوشت.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا