اخبار روز

دولت با افزایش حقوق بازنشستگان است

توجه: این خبر با عنوان : دولت با افزایش حقوق بازنشستگان
که اکنون درحال مطالعه آن هستید به نقل از رسانه اقتصاد نوشته شده است

 

پی ام آپلود- علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در توضیح این خ بر افزود: به این معنا که بخشداری ها، مدیران و استانداری های سراسر کشور م کلف حسب مورد آن مواردی بودند که شورای اسلامی بخش یا شهر یا شورای اسلامی استان نیازم را پشتیبانی می کند. ، امکانات دبیرخانه‌های یا امکانات برای استقرار و برگزاری جلسات، مجموعه‌های دولتی در سقف امکانات حمایتی هستند.

وی افزود: مصوبه‌های حمایت از بخش‌های دولتی از شورای شهر و روستا در دوره بحرانی که هر چهار پیشنهاد هم به تصویب وزیران رسیده است.

بهادری جهرمی یادآور شد: مصوبه‌های هم به پیشنهاد معاونت علمی ریاست جمهوری می‌گویند که هیئت وزیران دستگاه‌های اجرایی مختلف را مجاز می‌کند که اموال، امکانات و دارایی‌های خود را به صورت امانی مثل اجازه یا امثال آن در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دهند تا از توانایی‌های خود استفاده کنند. دولتی بهره برداری و امور را می سازند و اجرا می کنند.

نظر دولت تأکید کرد: تصمیم دیگری که بنا به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه این بود که فهرست کالاهای اساسی، داروها و شیرخشک اطفال که نرخ گمرکی آن‌ها از 4 به 1 درصد در سال 002 می‌یابد با هیئت وزیران همرا کاهش یافت.


بیشتر بخوانید: زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد


وی ادامه داد: درباره تجهیزات دارویی و سایر تجهیزات صنعتی هم مطابق با دیگری پیشنهاد شد.

بهری جهرمی اظهار کرد: شورای عالی اجتماعی و وزارت کار برای افزایش حقوق باز می شود را داشتیم که در افزایش حقوقی برای کارگران پیش بینی شده بود و مشابه آن، به هیئت وزیران ارائه شد و به صورت فوری در دستور کار قرار گرفت. با آن درخواست شد.

پاسخ دولت در پاسخ به اظهارات یکی از مدیران وزارت رفاه درباره فروش جزایر قشم و کیش، تصریح کرد: شهدا جان خود را فدای یک وجب خاک این کشور کردند و ما در خانه‌ها، خانواده‌ها، مدارس و هیئت‌ها یاد کردند که بگویم جانم فدای یک. وجب خاک وطنم.

وی افزود: همه ما افتخار می کنیم که جانمان را فدای یک وجب خاک کشورمان در کیش و ق شم و هرجای دیگری کنیم. هرکس مشکل اقتصادی یا مسئله‌ای دارد لطفاً برای حل مشکل مشکل کند.

منبع: ايسنا

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا