اخبار ورزشی

جدال بین دو تیم لهستان وایران! / کدام تیم ها فینالیست این بازی می شوند؟

به گزارش پی ام آپ، بیست و پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه های هندبال مردان آسیا (2023) به میزبانی ایران و استان اصفهان از روز پنجشنبه 11 خرداد ماه سال 1402 به طور رسمی آغاز شد و اکنون پس از گذشت یک هفته و انجام بازی های مرحله گروه های مسابقات چهار تیم در مرحله نیمه نهایی قرار دارند امروز پنجشنبه 18 خردادماه در سالن 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان مقابل یکدیگر صف آرایی کنند.

تیم های الریان قطر و الکاظمه کویت از گروه اول و تیم های الدحیل قطر و النجمه بحرین از گروه دوم پس از کسب بهترین نتایج در پنج روز ابتدایی مسابقات و یک روز استراحت که روز چهارشنبه باید برای صعود به فینال مسابقات آماده شوند. اولین دیدار از ساعت 15:00 بین الریان قطر و النجمه بحرین و از ساعت 17:00 به مصاف الدحیل قطر و الکاظمه کویت خواهد رفت.

الریان قطر – النجمه بحرین

در اولین بازی مرحله گروهی جام باشگاه‌های هندبال آسیا، الریان قطر به عنوان یکی از دو مدعی بزرگ قهرمانی، مقابل حریف خود با پیروزی بسیار خوبی در لیگ ستارگان و راه‌یافتن به جام، به میدان رفت. در این بازی آنها با نتیجه غیرمنتظره‌ای مقابل سپاهان ایران پیروز شدند و با این پیروزی به دومین مرحله صعود کردند. پس از دو پیروزی دیگر و یک باخت، الریان قطر در مقابل الکاظمه از کویت به دلیل تفاضل گل زیاد به عنوان تیم اول به نیمه نهایی بازگشت.

دوئل جالب نمایندگان قطر با تیم های بحرین و کویت/ کدام تیم ها فینالیست این قاره می شوند؟

النجمه بحرین نیز یکی از تیم های موفق این دوره از مسابقات به شمار می رود که در گروه مرگ دوم شد و دو تیم دیگر شانس صعود به نیمه نهایی را داشتند اما ناکام ماندند. النجمه برابر الکویت کویت مساوی شد و با وجود شکست نزدیک این تیم، با توجه به برد مهم مقابل الدحیل و همچنین بیشترین گل زده به حریف، توانستند به جمع چهار تجهیزات برتر راه پیدا کنند.

الدحیل، قطر – الکاظمه، کویت

یکی از جذاب ترین دیدارهای این رقابت ها در مرحله نیمه نهایی بین الدیل قطر و الکاظمه از کویت برگزار می شود. تقابل دو تیمی که با شرایط متفاوت به این مرحله رسیدند. الدحیل که تنها یک باخت غیرقابل پیش بینی مقابل النجمه بحرین متحمل شد، با اقتدار سایر حریفان خود را شکست داد تا یکی از تیم های صعود کننده از گروه دوم موسوم به گروه مرگ باشد. قطری ها که نمی خواهند فرصت دربی اصفهان را از دست بدهند به دنبال پیروزی در نیمه نهایی هستند.

دوئل جالب نمایندگان قطر با تیم های بحرین و کویت/ کدام تیم ها فینالیست این قاره می شوند؟

الکاظمه کویت با عجیب ترین اتفاقات مرحله گروهی به نیمه نهایی رسید. الکاظمه این رقابت ها را با باخت میلی متری مقابل سپاهان آغاز کرد و شانس صعود کمتری نسبت به طلای پوشان داشت. با وجود این شرایط، الکاظمه در دیداری جنجالی موفق شد از سد الریان بگذرد و با تفاضل گل بسیار بهتر نسبت به سپاهان در ایران، در فینال یک قدم از نماینده کشورمان جلوتر باشد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا