اخبار روز سینما

فتوشاپ یا واقعیت؛ عکسی غیرطبیعی که مهراد جم، دنیا جهانبخت و آرتام را در یک قاب نشان می‌دهد!

دنیا جهانبخت، بلاگر معروف شبکه‌های اجتماعی، در تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمده است. نام اصلی او “زهرا” است و در یک خانواده ۴ نفری زندگی می‌کرده است. پدرش را نیز در کودکی از دست داده است. او تنها یک برادر و یک مادر دارد که هر دو نیز در شهر تهران زسکونت دارند. به دلیل وضعیت مالی خوب پدرش، آنها هم زندگی خوبی دارند.
دنیا جهانبخت با دوستی با ساسی مانکن، به‌طور ناگهانی در فضای مجازی شناخته‌شده و نام و جایگاه خود را در این زمینه برای خود رقم زد. اخیراً، او تصویری جدید از پوشش خود را منتشر کرده است که ظاهری متفاوت از سلیقه‌اش دارد.

دنیا جهانبخت و مهراد جم، دو هنرپیشه مشهور ایرانی، در سال ۱۳۹۴ با هم ازدواج کردند. با این حال، پس از مدتی زندگی مشترک، به دلایلی از جمله عدم توافق در برخی مسائل خانوادگی و حضور رسانه‌ها در کنارشان، تصمیم به ازدواج خود را لغو کردند و در سال ۱۳۹۶ از هم جدا شدند. طلاق آن‌ها به دلیل خصوصی بودن این رابطه و عدم اعلام دلایل دقیق آن، نه تنها باعث شد تا رسانه‌ها و عموم مردم شوکه شوند، بلکه این اتفاق به عنوان یکی از پرطرفدارترین موضوعات مطرح شده در فضای رسانه‌ای ایران شناخته شد.

در هر صورت با توجه به حریم شخصی دنیای جهانبخت و مهراد جم، این موضوع همچنان یکی از پیچیده ترین و مشکل سازترین مسائل مربوط به زندگی شخصی این دو زوج محسوب می شود.

اخیرا عکسی از آنها با هم فتوشاپ شده است که شایعات زیادی در مورد بازگشت این دو زوج را تقویت کرده است اما واقعیت ندارد!

فتوشاپ یا واقعیت؛ عکسی غیرطبیعی که مهراد جم، دنیا جهانبخت و آرتام را در یک قاب نشان می‌دهد!

گردآوری شده از فرتاک نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا