اخبار روز سینما

دلربایی هانده ارچل با آرایش ها و استایل های متنوع + [تصاویر جذاب]

دلربایی هانده ارچل با آرایش‌ها و استایل‌های متنوع سوژه این روزهای فضای مجازی است. بهترین تصاویر از هانده ارچل را در این نوشتار تماشا کنید.

جذابیت هانده ارچل بدون آرایش + [گالری جذاب از آرایش‌های خاص او]

دلربایی هانده ارچل

هانده ارچل یکی از زیباترین بازیگران و مدل‌های ترکیه است که با بازی در سریال دختران آفتارب بهٳ. زمانی که سریال «عشق حرف حالیش نمیشه» همبازی بوراک شد و نقش حیات رو کرد، به محبوبیت رسید.

سریال‌های «عزیزه»، «حلقه» و «مروارید سیاه» از سریال‌هایی هستند که در آن‌ها، اما به دو سریال قبلی محبوبیت رسیده است. اوج دوران هنری او می‌تواند در سریال «تو در خانه ام را بزن» بازی کند. سریال رمانتیک کمدی که در آن با کرم بورسین همبازی بود.

بعد از اتمام فصل یک سریال نیز هانده ارچل با کرم بورسین وارد رابطه ای عاشقانه شد و تابستان را به همراه خانواده اش غمزه، آیلین ماوی و جانر شوهر خواهرش گذراند. اما با پایان سریال رابطه آن‌ها نیز تمام شد.

شایعات بسیار آن زمان در رابطه با جدایی آن‌ها شد، اما هر تکذیب کردند و گفتند که کاملاً جدا شده و هنوز با هم رفیق رفیق هستند. خبرهایی که هانده و کاعان یلدیریم با رابطه هستند، اما دو هفته، آن‌ها از مدتی جدا می‌شوند.

اکنون هانده بعد از گذراندن دوره بازیگری حرفه ای نیویورک، برای بازی در سریال آماده می شود. یکی از آن‌ها به زودی از شبکه فاکس ترکیه منتشر خواهد شد. در این سریال با همبازی قدیمی‌اش، بورک دنیز پارتنر خواهد بود. نام این سریال غریبه درونم است.

دیگر سریال هانده در آن نقش یک پری را ایفا خواهد کرد، برای دیزنی پلاس خواهد بود. ارچل یکی از چهره های تبلیغاتی حضور داشته است.

ببینید: مصاحبه جدید هانده ارچل درباره پروژه جدید + [هانده ارچل در اتیلر دیده شد]

هانده ارچل اینستا گرام پرمخاطبی دارد. تعداد فالوورهای به 30 میلیون رسیده و عدد، یکی از پرمخاطب ترین در ترکیه می شود. در صفحه اینستاگرامش تصاویر روزمرگی ها و تبلیغاتی که در آن حضور به اشتیر دارد.

اخبار بسیار در رابطه با هانده ارچل و همسرش هر روز می‌شود، که این خبرها اساسا هستند، چرا که این بازیگر متولد 1994، هنوز مجرد است.

دلربایی هانده ارچل

فرم خنده ارچل، چشم‌های بادومی او گونه و اندام مناسبش، از زیبایی او هستند. شایعاتی بسیار در رابطه با عمل های زیبایی هانده وجود دارد که او بارها آن‌ها را تکذیب کرده است. حتی در آخرین مصاحبه، بعد از تولد 29 سالگی اش، عصبانی شد و به گزارشگران گفت:

واقعاً متاسفم، بعد از یک روز خوب آمدم اینجا با حال خوش صحبت می‌کنم با شما، با مطرح کردن این سوال‌ها اوقاتم را تلخ می‌کنید!

بهترین تصاویر از هانده ارچل را در ذیل تماشا کنید:

اخبار هنرمندان ترکیه:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا