اخبار روز سینما

دلبری شهاب حسینی و ساناز ارجمند سوژه جدید فضای مجازی شد!

خیرا تصویر لو رفته از عاشقانه های ساناز ارجمند و شهاب حسینی در رسانه های فارسی پخش می شود که حواشی زیادی را برای این دو عزیز ایجاد کرده است.

عاشقانه های ساناز ارجمند و شهاب حسینی

شهاب حسینی را از سال 1371 در حالی که 19 ساله بود با کلاس های استاد سمندریان کرد و ظرف یکسال برای دستیابی به فنون بازیگری انجام داد.

استوری غم انگیز ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی [+عکس]

شهاب حسینی سال 1379 وقتی 27 ساله با سریال پس از باران باران وارد شد تا سال 1380 در سریال پلیس جوان بازی درخشانی از خود نشان داد. اوج افتخار بازیگر دریافت جایزه بهترین جشنواره کن برای بازی در بازیگر مرد فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی فرهادی در سال 1394 بود.

مثلا:

عکس عاشقانه از شهاب حسینی و ساناز ارجمند

حدود یک از طرح ادعای ازدواج شهاب حسینی با ارجمند می‌گذرد و بار هم این ادعا را از سوی کاربران و رسانه‌ها تایید کرده و یا رد می‌شود. گویا به تازگی عکس عاشقانه از شهاب حسینی و ساناز ارجمند در فضای مجازی منتشر شد.

عکس عاشقانه از شهاب حسینی و ساناز ارجمند

ساناز ارجمند شهاب حسینی با انتشار یک عکس دراستوری اینستاگرامش سوژه داغ رسانه‌ها و شایعاتی را به وجود آورد. | ساناز ارجمند افسرده شد! به این موضوع پرداختند که ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی وضعیت روانی خوبی ندارد. اما مشخص است؟

برخی می‌گویند همسر سابق شهاب حسینی که با خبر ازدواج همسر سابق خود بودن را با انتشار یک نشان داد، این بار همسر جدید شهاب حسینی ساناز ارجمند ارجمند این کار را کرده است. اما از استوری و وضعیت حال حاضر مردم همه چیز مشخص است که این استوری چه معنایی دارد!

عاشقانه های ساناز ارجمند و شهاب حسینی
عاشقانه های ساناز ارجمند و شهاب حسینی

ساناز ارجمند شهاب حسینی با انتشار یک نوشته در اینستاگرامش سوژه داغ رسانه منتشر شد و شایعاتی را به وجود آورد. شهاب حسینی در سال 1374 ازدواج کرد و ازدواج اولش دو پسر به نام های محمد امین ع3ال.

به گفته حسینی همسر اول وی دانشجوی چهره پردازی تهران بود، شهاب حسینی 22 ساله با تئاتر داشنگاه تهران کار می کرد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا