اخبار روز

دلار 49 هزار تومان شد/ آیا سیر نزولی دلار ادامه دارد؟

به گزارش پی ام آپ، در حالی که قیمت دلار برای مدت کوتاهی وارد کانال 49 هزار تومانی شده بود، بار دیگر در کانال 50 تنی قرار گرفت.

پایگاه خبری پی ام آپ در تحلیل چرایی این اتفاق اظهار کرد: در روزهای اخیر انتشار اخبار مثبتی باعث سیر نزولی قیمت دلار شده بود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد. سفر محرمانه مشاور بایدن به عمان برای بررسی احتمال توافق با ایران، تایید دیدار مستقیم نماینده آمریکا با سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل، سفر سلطان عمان به تهران و … تبادل پیام‌های مهم ایران و مصر، تبادل اسرا، سفر هفته آینده وزیر امور خارجه عربستان سعودی به تهران، تفاهم ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر سر برخی موضوعات بحث برانگیز و سفر مهم استاندار مرکزی بانک از کشورمان تا واشنگتن و دیدار نادر فرزین و جورجیوا. رئیس صندوق بین المللی پول و گشایش های ایجاد شده در زمینه دسترسی ایران به بیش از 6.7 میلیارد دلار حق برداشت ویژه.

حال باید دید که علی شریعتی، یکی از اعضای ایران و عراق از آزادسازی 2 میلیارد دلار منابع ارزی بلوکه شده تا روز دوشنبه خبر داده است، ، واکنش مثبت بازار به این اخبار دلار را تا چه عددی پایین می‌آورد؟


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا