اخبار روز سینما

دفاع همسر مسی از شکیرا و طعنه علیه پیکه [جزئیات]

پس از اینکه جرارد پیکه به همسرش شکیرا خیانت کرد، حواشی زیادی به وجود آمد کزی یک دفاع همسر مسی از شکیرا و طعنه علیه پیکه بود.

دفاع همسر مسی از شکیرا و طعنه علیه پیکه

پس از خبری مبنی بر اینکه جرارد پیکه به خیانت کرد منتشر شد اکثر مردم به این امید بودند که خبر هم جزو شیطنت‌های رسانه‌های شایعه‌ساز می‌باشد که همیشه شکیرا در پست اینستاگرام خود، سال را با تیکه به جرارد پیکه پیکه.

بیشتر بخوانید:

ماجرای جالب خیانت پیکه به شکیرا

تیکه سنگین شکیرا به پیکه برای تبریک سال نو

دفاع همسر مسی

  • همسر مسی هم طرفدار شکیراست!
همسر مسی از شکیرا دفاع کرد

شرایطی که است، خانواده پیکه و شکیرا، نزدیکی با همدیگر این ارتباط نزدیک باعث شد تا از پست تبریک سال نوی شکیرا، همسر لینول مسی مسی از او حمایت کند.

پیش از لیونل مسی از بارسلونا در تابستان سال 2021 شایعاتی مبنی تیره و تار بودن میان آنتونلا روکوتزو همسر مسی و شکیرا همسر سابق منتشر شده بود اما پست جدید خواننده کلمبیایی که در آن را به خیانت کرد، بهانه‌ای روکوتزو این شایعه را منتشر کرد. برای همیشه تکذیب کند او با سه قلب، همسر مسی از شکیرا دفاع کرد .

بیوگرافی آنتونلا روکتوتزو

دفاع همسر مسی از شکیرا و طعنه علیه پیکه
بیوگرافی آنتونلا روکتوتزو

آنتونلا روکوزو در 26 فوریه 1988 در شهر شهر روزاریو چشم به جهان گشود. او در خانواده 5 نفره متولد شده، خوزه روبن و مادرش هم پاتریکیا می باشد و دو خواهر نام های پائولا و کارلا دارد.

آنتونلا روکوزو یک بیزینس وومن و مدل آرژانتینی است که هم اکنون 33 سال دارد. همسر مسی یکی از اقوام نزدیک لوگاس اسک الگیا است که دوست دوران بچگی مسی باشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا