اخبار روز سینما

دستور پخت پلمنی،غذای محبوب و خوش طعم روس ها!

«پلمنی» یک غذای محبوب روسی است که حالت خمیری دارد و به شکل هلال یا دیره می باشد که داخلش گوشت چرخ کرده ریخته و آن را آب‌پز می‌کند، سپس «اسمتانا» که مثل خامه ترش به آن اضافه می‌شود و میل می‌کند.

پی ام آپلود- روسیه با ویژگی های فرهنگی بسیاری از ملت ها، جایگاه اولین قلمرو در جهان را در حوزه های مختلف از جمله آشپزی به دست آورده است. کشور پیدا کنند.

به گزارش گروه ترجمه پی ام آپلود، پلمنی یک روش خیلی راحت برای ذخیره گوشت در یخبن دان سیبری بوده و مورد استفاده افراد تنها با فرصت های اندک مانند دانشجویان و افراد مجرد است، و در بسیاری از فروشگاه ها در بسته بندی ها یخ زده پیدا می شود. می‌توانند به‌راحتی آن را آب‌پز کنند.

مثلا:

مواد لازم جهت تهیه پلمنی روسی:

-گوشت چرخ کرده گوساله 500 گرم
-پیاز 1 عدد
-سیر 2 حبه
-نمک فلفل مقدار کافی
-آرد 1/2 فنجان
-تخم مرغ 2 عدد
-آب 1/2 لیوان
-روغن مایع مقدار کافی

غذای محبوب روسی

طرز تهیه پلمنی روسی:

ابتدا و برای شروع تهیه این غذای روسی و خوشمزه، خمیر غذا را تهیه می کنیم، برای این منظور داخل یک ظرف 1/2 فنجان آرد و 2 عدد تخم مرغ و 1/2 لیوان آب و کمی نمک را می ری زیم و انها را. با هم خوب مخلوط کنید و سپس به خمیر تهیه شده برای مدت 30 دقیقه می توانید.

سپس در ادامه در این مرحله، تهیه مواد میانی این پیراشکی روسی می رویم، پس از 1 ع دد پیاز راسته و آن را پوست گرفته و به صورت نگینی و ریز خرد می کنیم و سپس وارد یک تابه روغن مایع می کنیم و پیاز را می دهیم. در روغن تفت می شود تا طلایی و سبک.

سپس 2 حبه سیر را پوست کنده و له می کنیم و به تابه پیاز اضافه می کنیم و آن را تفت می دهیم تا سیر بلند شود. سپس در ادامه 500 گرم گوشت چرخ کرده گوساله را به گوشت و پیاز تفت داده مرحله قبل از ضافه می کنیم و گوشت را تفت می دهیم تا رنگش تغییر کند و بپزد.

سپس نمک و فلفل را به مقدار کافی به گوشت اضافه می کنیم تا مزه دار شود.اکنون مواد میانی پلمنی ما آماده است. در ادامه بعد از 30 دقیقه استراحت خمیر تهیه شده در مرحله اول، مجددا به خمیر پیرا شکی می رویم و از خمیر چونه هایی به اندازه گردو بر می داریم.

گوشت داخل خمیر

آن ها را با وردنه روی یک سطح صاف و آرد پاشی شده باز و پهن می کنیم و از مواد گشتی مرحله قبل کمی داخل خمیر پلمنی قرار می گیریم.

سپس لبه های خمیر را روی هم می گذاریم و فشار می دهم و سپس ابتدا و انتهای آن را به هم می رسانم. این کار را برا ی تمام خمیر ها انجام می دهم.

سپس در ادامه در این مرحله باید پلمنی ها را بپزند، پس در یک قابلمه آب و نمک می رویم قابلمه را روی گاز می گذاریم و زیر گاز را روشن می کنیم و پلمنی های تهیه می شود را داخل قابلمه می گذاریم و آن را در آب و. نمک برای مدت 7 دقیقه می جوشانیم تا پلمنی روسی ما بپزد و آماده شود.

وقتی پلمنی آماده می شود آن را از آب بیرون می آوریم و پلمنی روسی را در ظرف مناسب می گذاریم و برای شام آن را همراه با سس تند و سالاد و سبزی خوردن و … میل می کنیم.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/دستور-پخت-پلمنی،غذای-محبوب-و-خوش-طعم-رو/
  • https://baztabonline com/blog/دستور-پخت-پلمنی،غذای-محبوب-و-خوش-طعم-رو/#:~:text=طرز تهیه پلمنی روسی: مدت 30 دقیقه می توانید

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا