اخبار ارز دیجیتال

در GTA 6 درآمد کسب کنید و آن را در زندگی واقعی خرج کنید!

کسب درآمد در GTA 6 آن را در زندگی واقعی خرج کنید! اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

با کسب درآمد در بازی GTA 6 شما می توانید زندگی خود را تغییر دهید. بهترین بازی دنیا این بار به سراغ بیت کوین رفته و قدرت تصمیم گیری بازیکنان را از بین برده است.

شرکت راک استار او به عنوان سازنده سری بازی های محبوب GTA در خبری جنجالی اعلام کرده است که با کسب درآمد در بازی GTA 6 شما می توانید آن را در زندگی واقعی خود خرج کنید. اما این پایان ماجرا نیست زیرا این شرکت گفته است که برای اجرای سری جدید GTA و انجام مراحل مورد نیاز در آن به جای پول نقد بیت کوین دریافت خواهید کرد و همین موضوع جذابیت این بازی را دو چندان می کند.

بیشتر بخوانید: هزینه هنگفت ساخت GTA 6 آن را به گران ترین بازی تاریخ تبدیل کرده است!

آیا کسب درآمد در GTA 6 و خرج کردن آن در دنیای واقعی درست است؟

یکی از یوتیوبرها و استریمرهای معروف بازی به نام تام هندرسون اعلام کرد که شرکت Rockstar در سری جدید بازی های gtaدر این بازی به بازیکنان خود یک سکه پاداش دهید.

تقریباً 8 سال پیش استودیوی راک استار مستقر در نیویورک عنوان کرد GTA 5 محبوب به بازار عرضه شد و هنوز اطلاعاتی از آن در دست نیست تاریخ انتشار GTA 6 اما طبق شایعات اخیر به نظر می رسد که پرچمدار ارزهای دیجیتال (بیت کوین) در این بازی نقش آفرینی کند.

آیا کسب درآمد در GTA 6 و خرج کردن آن در دنیای واقعی درست است؟

تام هندرسون در این باره گفت:

شنیده ام که در GTA 6 برای انجام برخی ماموریت ها به جای پول نقد، بیت کوین پاداش می گیرید. ویژگی بازار سهام با اضافه شدن یک کارگزار ارز دیجیتال متفاوت باز خواهد گشت. اگر GTA 6 دارای چنین ویژگی باشد، برای دنیای ارزهای دیجیتال بسیار بزرگ خواهد بود.

پس از توییت هندرسون، برخی از کاربران متوجه منظور وی از بیت کوین درون بازی نشدند و او توضیحات خود را برای رفع ابهام تکمیل کرد و اضافه کرد که این یک دارایی خیالی فقط در بازی است و با بیت کوین واقعی متفاوت است. موردی مشابه عملکرد بورس در بازی GTA 5. وی ادامه داد که منبع موثق وی گفته احتمالا ارز مورد استفاده در این بازی با نام بیت کوین منتشر نشده است.

تام هندرسون معتقد است که استفاده از یک ارز دیجیتال خیالی در یک بازی ویدیویی اکشن ماجراجویی می‌تواند برای ارزهای دیجیتال بسیار مهم باشد و بحثی را در مورد افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال پس از چنین رویدادی برانگیزد.

توییت تام لگ

در حالی که فضای ارزهای دیجیتال در حال گسترش است، مقامات همچنان اصرار دارند که همه باید در چارچوب قوانین خود عمل کنند.

آیا کسب درآمد در GTA 6 و خرج کردن آن در دنیای واقعی درست است؟

با وجود تمام تهدیدات زندان، مقررات بانکی و سیاست های مالی پیرامون این حوزه، سخت است که بازی کلاسیک دیگری به نام Monopoly را به یاد نیاورید.

همانطور که جانبازان می دانند، کالاهای موجود در مونوپولی ارزش چندانی ندارند و پتانسیل رشد انفجاری دارند، اما وقتی صحبت از ارزهای دیجیتال بله، همه می دانند که برق نقش مهمی در آن دارد.

بازی GTA 5 برای سال های متوالی عنوان پرفروش ترین بازی سال. در میان سایر رقبای اصلی و بخش آنلاین آن همچنان شاهد ورود بازیکنان جدید است.

ورود ارزهای دیجیتال به صنعتی که درآمد خالص آن درآمد کل است صنعت فیلم و موسیقی در سطح جهانی، بیشتر می تواند نوید یک مرحله جدید با پتانسیل بالا برای این فناوری باشد.

شایان ذکر است که اتصال شاخه های مختلف در قالب توکن های NFT خود می تواند زمینه ساز تحولات بزرگی در این زمینه باشد.

بیشتر بخوانید:

  • ساخت سری سونیک برای زنجیره پارامونت تایید شد
  • تاریخ انتشار بازی موبایل ارباب حلقه ها مشخص شد [+تریلر]
  • تاریخ انتشار پلی استیشن 5 پرو مشخص شد

نظر شما در مورد کسب درآمد در GTA 6 چیست؟ نظر خود را با پی ام آپ در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

کسب درآمد در GTA 6 آن را در زندگی واقعی خرج کنید! اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا